Poczta Polska

Duży wzrost na Poczcie Polskiej. Liczba nadanych przesyłek jest większa o 40%

Poczta Polska tylko od Black Friday do 10 grudnia br. zanotowała wzrost nadań przesyłek o ponad 40 proc. względem tego okresu z roku 2022. Do Świąt Bożego Narodzenia pozostały jeszcze niecałe dwa tygodnie i nic nie zapowiada, aby ta liczba zmalała, co może skutkować dla Poczty kolejnym rekordem.   Aby sprostać wyzwaniu dostarczenia coraz większej liczby paczek do adresatów […]

Duży wzrost na Poczcie Polskiej. Liczba nadanych przesyłek jest większa o 40% więcej »

Poczta Polska: wzrost obsługi paczek i przesyłek kurierskich o 19%

W porównaniu z 2018 rokiem, liczba obsłużonych przez Pocztę Polską paczek i przesyłek kurierskich wzrosła o blisko 19%. Jednocześnie klienci wysłali o 9% mniej listów. Poczta Polska spodziewa się, że w 2020 e-commerce nadal będzie się dynamicznie rozwijać.  W ubiegłym roku przychody z obsługi paczek i przesyłek kurierskich wyniosły 1,05 mld złotych. Wzrost liczby obsługiwanych przesyłek na poziomie 18,6% to wynik o kilka punktów procentowych powyżej

Poczta Polska: wzrost obsługi paczek i przesyłek kurierskich o 19% więcej »

Usługa „Tłumaczenia na Poczcie” – połączenie strategii online i offline [case study]

Wprowadzanie innowacji w obszarach sprzedaży usług to ogromne wyzwanie dla każdego przedsiębiorcy. Przed takim wyzwaniem stanęło Biuro Tłumaczeń Specjalistycznych Arcuslink, które przygotowało usługę „Tłumaczenia na Poczcie” i we współpracy z Pocztą Polską SA efektywnie połączyło strategię online i offline w e-commerce.

Usługa „Tłumaczenia na Poczcie” – połączenie strategii online i offline [case study] więcej »

Scroll to Top