Poczta Polska

Poczta Polska: wzrost obsługi paczek i przesyłek kurierskich o 19%

W porównaniu z 2018 rokiem, liczba obsłużonych przez Pocztę Polską paczek i przesyłek kurierskich wzrosła o blisko 19%. Jednocześnie klienci wysłali o 9% mniej listów. Poczta Polska spodziewa się, że w 2020 e-commerce nadal będzie się dynamicznie rozwijać.  W ubiegłym roku przychody z obsługi paczek i przesyłek kurierskich wyniosły 1,05 mld złotych. Wzrost liczby obsługiwanych przesyłek na poziomie 18,6% to wynik o kilka punktów procentowych powyżej …

Poczta Polska: wzrost obsługi paczek i przesyłek kurierskich o 19% więcej »

Poczta Polska rusza z usługą Polecony eCommerce

Od 1 stycznia 2018 r. Poczta Polska uruchamia nową usługę Polecony eCommerce. Z promocyjnej oferty mogą skorzystać klienci sprzedający online. Udogodnieniem dla sprzedających ma być także aplikacja eNadawca. 

NEO24.PL umożliwia zwroty na poczcie

NEO24.PL, jeden z największych w Polsce sklepów internetowych, wspólnie z Pocztą Polską wprowadza nową usługę, rozszerzającą możliwości zwrotu towaru. Dzięki niej klienci e-sklepu będą mogli bezpłatnie zwrócić zakupiony produkt w dowolnej placówce pocztowej w całym kraju.

Poczta Polska obniża ceny drobnych przesyłek

Poczta Polska obniżyła ceny drobnych przesyłek pocztowych – oferta skierowana jest głównie do sklepów internetowych. Wysłanie przesyłki do 1 kg kosztuje tylko 3.40 złotych netto. W cenie zawarte jest opakowanie oraz status „Przesyłki wartościowej do 100 zł”.

Poczta Polska wprowadza nowe usługi: neofakturę i neorachunki

Poczta Polska przedstawia dwie nowe usługi – neofakturę i neorachunki, które już są dostępne na platformie Envelo. Dzięki nowym rozwiązaniom wystawcy faktur będą mogli wysłać rachunki do wielu odbiorców jednocześnie, a ich odbiorcy łatwo nimi zarządzać.

Przewiń do góry