Serwis „Financial Times” w portalu Onet.pl FT.onet.pl stworzył nową sekcję – blogi ekonomiczne firm z branży finansowej. Swoje blogi zaczęli już pisać analitycy firm Xelion i FMC Management.
To oczywiście dopiero początek. Wkrótce uruchomimy kilka kolejnych blogów firmowych, kończymy rozmowy z kilkoma podmiotami z rynku finansowego. W nieco dłuższym terminie liczymy na dużą popularyzację tej idei wśród firm z branży finansowej – mówi Adam Rafalski, wydawca serwisu FT.onet.pl.
Serwis FT.onet.pl wystartował w swoim obecnym kształcie w listopadzie ub.r. Jego zawartość tworzą m.in. teksty z aktualnych wydań „Financial Times” w dwóch wersjach językowych, uzupełnione o materiały multimedialne, komentarze polskich ekspertów i wideofelietony, notowania giełdowe i walutowe z Polski i ze świata, forum dyskusyjne, blogi ekspertów etc.
Najważniejsze teksty z FT.onet.pl są także dostępne na stronach serwisów biznesowych Onet.pl. Z kolei w serwisie FT.onet.pl pojawiają się najważniejsze wiadomości ekonomiczne z danego dnia.
Serwis FT.onet.pl w grudniu 2007 roku odwiedziło ok. 1,2 miliona użytkowników z Polski (GemiusTraffic , grudzień 2007). Przeczytali oni w grudniu 3,3 miliona stron na tym serwisie, co daje 75 stron w ciągu jednej minuty. W ciągu jednego dnia z serwisu korzysta nawet ponad 250 tysięcy użytkowników. Serwis „Financial Times” wchodzi w skład serwisów biznesowych Onet.pl, największego portalu w Polsce. Według danych Megapanel PBI/Gemius w grudniu 2007 strony biznesowe Onet.pl odwiedziło 2,4 miliona użytkowników, co dało im 0,8 mln użytkowników przewagi nad drugą w rankingu Wirtualną Polska (52% przewagi Onet.pl) i 0,9 mln użytkowników (56%) przewagi nad trzecim serwisem Money.pl. W grudniu 2007 na Onet.pl dokonano 70 milionów odsłon stron o tematyce biznesowej – przeszło dwa razy więcej niż Wirtualnej Polski czy Interii.
Wpisy promowane
- Nowoczesna strona internetowa – najważniejsze narzędzie rozwoju lokalnego biznesuW dzisiejszych czasach brak profesjonalnej strony internetowej jest jak nieistnienie w oczach współczesnych klientów. Dla lokalnych przedsiębiorców odpowiednio zaprojektowana witryna ...
- Długopisy plastikowe i metalowe z nadrukiem – czy warto wykorzystać je w kampanii promocyjnej firmy?Długopisy plastikowe i metalowe to jedne z popularniejszych gadżetów reklamowych – są niedrogie, praktyczne i mają ogromny potencjał marketingowy. Można ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
15.05.2025 Javeloper 2025 (online)
20.05.2025 - 21.05.2025 E-Commerce Connect
21.05.2025 - 22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
04.06.2025 - 05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
30.06.2025 - 01.07.2025 Code Europe
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!