W e-sklepach kupujemy najczęściej książki i elektronikę. Na aukcjach polujemy na ubrania i buty, a w serwisach ogłoszeniowych szukamy części samochodowych – wynika z przeprowadzonych przez Money.pl badań preferencji zakupowych internautów.
W ciągu dwóch lat odsetek internautów, którzy sieć wykorzystują jako miejsce zakupów urósł dwukrotnie. Spośród ponad 4,5 tysiąca ankietowanych przez Money.pl użytkowników sieci aż 85 procent deklaruje, że jest e-klientami. Jeszcze w 2007 badanie NetTrack, realizowane przez SMG/KRC mówiło o 42 procentach.
Wśród osób kupujących dziś w sieci blisko połowa na wirtualne zakupy decyduje się raz na kilka miesięcy. Więcej niż co trzeci e-klient mierzy częstotliwość kupowania w tygodniach, a co dwunasty przyznaje się, że pieniądze w sklepach czy na aukcjach wydaje regularnie co kilka dni.
Więcej: tutaj
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.