85 procent internautów kupuje w sieci

Opublikowano: 27 listopada 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

W e-sklepach kupujemy najczęściej książki i elektronikę. Na aukcjach polujemy na ubrania i buty, a w serwisach ogłoszeniowych szukamy części samochodowych – wynika z przeprowadzonych przez Money.pl badań preferencji zakupowych internautów.

Hanna Laskowska85 procent internautów kupuje w sieci

Wyniki Megapanel PBI/Gemius za grudzień 2008

Opublikowano: 24 lutego 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. (PBI) i firma badawcza Gemius SA, współpracujące w zakresie realizacji badania „Megapanel PBI/Gemius” – standardu pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, opublikowały wyniki za grudzień 2008.

Dawid ZarazińskiWyniki Megapanel PBI/Gemius za grudzień 2008

Przegląd prasy 2006-11-09

Opublikowano: 9 listopada 2006. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , , , , ,

Microsoft: setki milionów na promocję Linuksa Prokom zinformatyzuje uczelnie Microsoft zapłaci Novellowi 348 mln USD Microsoft sprzedaje filmy przez internet Prawie 40 procent Polaków korzysta z internetu Microsoft: setki milionów na promocję Linuksa Niemal 350 mln dolarów ma kosztować współpraca z firmą Novell, która rozprowadza konkurencyjny wobec Windows system operacyjny Linux Gazeta.pl http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,68367,3726295.html?skad=rss Prokom zinformatyzuje uczelnie Konsorcjum firm Prokom Software, …

Sylwester KozakPrzegląd prasy 2006-11-09

Przegląd prasy 2006-11-08

Opublikowano: 8 listopada 2006. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , ,

Matrix w Xboksie „Nie” cenzurze w internecie Microsoft sprzedaje filmy przez internet Prawie 40 procent Polaków korzysta z internetu GTS sprzedaje internet abonentom TP Czy portale zmienią się w telewizję? Matrix w Xboksie Microsoft przygotowuje się do walki na rynku konsol. Rok po wejściu swojego najnowszego dziecka – Xboksa 360 – gigant z Redmond uruchamia dla posiadaczy konsoli serwis z …

Sylwester KozakPrzegląd prasy 2006-11-08

INTERIA. PL zmienia logo

Opublikowano: 5 sierpnia 2005. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Od czwartku, 4 sierpnia INTERIA.PL ma nowe logo. Po niedawnej metamorfozie wyglądu strony głównej, jest to kolejny zdecydowany krok w kierunku unowocześnienia wizerunku portalu. Zmiana znaku firmowego INTERIA.PL została poprzedzona badaniami przeprowadzonymi wśród użytkowników portalu. – Wybraliśmy projekt, uznany za nowoczesny i dynamiczny – powiedział Grzegorz Wójcik, wiceprezes zarządu INTERIA.PL. – Skojarzenia, jakie budzi przyjęta koncepcja plastyczna dobrze wpisują się …

Sylwester KozakINTERIA. PL zmienia logo

Lepsze wyniki INTERIA.PL

Opublikowano: 15 grudnia 2004. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Przy obserwowanym dynamicznym wzroście rynku internetowego w Polsce, w szczególności rosnącym popycie na usługi świadczone przez Internet oraz reklamę internetową, INTERIA.PL utrzymuje imponującą dynamikę wzrostu gotówkowych przychodów. Od początku roku do końca listopada suma przychodów gotówkowych portalu o 59% przewyższyła sumę analogicznych przychodów osiągniętych w identycznym okresie zeszłego roku. Gotówkowe przychody INTERIA.PL ze sprzedaży reklamy w listopadzie 2004 r. były …

Sylwester KozakLepsze wyniki INTERIA.PL

Onet najbardziej popularny

Opublikowano: 28 kwietnia 2004. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Jak wynika z badania NetTrack przeprowadzonego w marcu 2004 roku przez SMG/KRC, po raz pierwszy w historii ponad 5,6 miliona osób korzystających z Internetu w Polsce zadeklarowało, że korzystało w tym miesiącu z portalu Onet.pl. Stanowi to 77% wszystkich polskich Internautów. Równocześnie według niezależnego systemu Gemius, obejmującego audytem większość wiodących witryn internetowych w Polsce, Onet.pl w marcu przekroczył 11,9 milionów unikalnych …

Sylwester KozakOnet najbardziej popularny