9 Senses kupuje spółkę MobiServe

Opublikowano: 14 czerwca 2010. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Grupa Medialna 9 Senses Group zrealizowała kolejną inwestycję w spółkę mobilnego marketingu sieciowego MobiServe.

Kupując 25 proc. pakiet udziałów w firmie MobiServe, 9 Senses poszerzy portfel swoich usług o realizację kampanii dla klientów wykorzystujących nowe medium reklamowe jakim jest telefon  komórkowy.  Decyzja podyktowana jest analizą wzrostu popularności telefonii komórkowej i innych urządzeń mobilnych w latach 2010-2015. Polska stoi u progu rewolucji na rynku i bardzo dużej zmiany w sposobie konsumpcji mediów i dostępu do informacji.

Jednocześnie będzie blisko współpracować z największymi wydawcami serwisów imobilnych, jako dom mediowy koncentrujący się na zakupie powierzchni reklamowych w mediach, kampanii w wyszukiwarkach mobilnych, telewizjach mobilnych, kampanii push sms & mms . MobiServe intensywnie rozwija także działalność na polu advergamingu czyli reklamy w grach mobilnych.

„ Akwizycja udziałów w MobiServe to potwierdzenie zapowiedzianych inwestycji Grupy medialnej w podmioty działające na rynku mediów interaktywnych. Całość inwestycji pochodzi ze środków własnych.” – podkreśla Łukasz Wylęga, prezes 9 Senses Media Group.

Hanna Laskowska9 Senses kupuje spółkę MobiServe

Podziel się!

O autorze

hania