Grupa Medialna 9 Senses Group zrealizowała kolejną inwestycję w spółkę mobilnego marketingu sieciowego MobiServe.
Kupując 25 proc. pakiet udziałów w firmie MobiServe, 9 Senses poszerzy portfel swoich usług o realizację kampanii dla klientów wykorzystujących nowe medium reklamowe jakim jest telefon komórkowy. Decyzja podyktowana jest analizą wzrostu popularności telefonii komórkowej i innych urządzeń mobilnych w latach 2010-2015. Polska stoi u progu rewolucji na rynku i bardzo dużej zmiany w sposobie konsumpcji mediów i dostępu do informacji.
Jednocześnie będzie blisko współpracować z największymi wydawcami serwisów imobilnych, jako dom mediowy koncentrujący się na zakupie powierzchni reklamowych w mediach, kampanii w wyszukiwarkach mobilnych, telewizjach mobilnych, kampanii push sms & mms . MobiServe intensywnie rozwija także działalność na polu advergamingu czyli reklamy w grach mobilnych.
„ Akwizycja udziałów w MobiServe to potwierdzenie zapowiedzianych inwestycji Grupy medialnej w podmioty działające na rynku mediów interaktywnych. Całość inwestycji pochodzi ze środków własnych.” – podkreśla Łukasz Wylęga, prezes 9 Senses Media Group.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.