900.000 użytkowników Generacji GG we wrześniu

Opublikowano: 30 listopada 2005. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Portal społeczności internetowej Generacja Gadu-Gadu odwiedziło we wrześniu blisko 900 tysięcy użytkowników (tzw. real users; badanie Megapanel PBI/Gemius). Od maja, kiedy powstała Generacja Gadu-Gadu, zapisało się do niej już ponad 2,5 miliona osób.

Po miesiącu od uruchomienia portalu, zapisało się do niego 60 tysięcy użytkowników, po dwóch miesiącach – już ponad 100 tysięcy, po czterech miesiącach – pół miliona (dziennie dołączało 4 tysiące nowych osób). Przełomem był koniec września, kiedy liczba użytkowników przekroczyła 1 milion (wówczas pierwszomilionowa osoba otrzymała w nagrodę nowoczesny multimedialny komputer od Gadu-Gadu). We wrześniu dynamika przyrostu liczby użytkowników jeszcze bardziej przyspieszyła – na początku listopada ich liczba przekroczyła 2 miliony. Obecnie (koniec listopada) wynosi ona 2,5 miliona osób. Codziennie dołączają kolejni internauci, tworząc własne grupy i dopisując się do już istniejących 13 tysięcy grup.

– Prawie 900 tysięcy użytkowników Generacji Gadu-Gadu we wrześniu to czytelny znak i dowód na to, że portal zyskał liczną i wierną grupę odwiedzających – mówi Krzysztof Szalwa, prezes Gadu-Gadu Sp. z o.o. – Generacja Gadu-Gadu to najliczniejszy serwis społecznościowy w polskim internecie.

Generacja Gadu-Gadu jest zintegrowana z komunikatorem GG (w wersji 7.0), dzięki czemu możemy w szybki i łatwy sposób przenieść się z poziomu komunikatora do portalu Generacji, znaleźć naszego rozmówcę i dołączyć do grupy, w której jest on już obecny. Dodatkową zaletą serwisu jest informacja, kto jest on-line, dzięki czemu wiadomo, z kim możemy w danej chwili porozmawiać.

http://generacja.gadu-gadu.pl

Sylwester Kozak900.000 użytkowników Generacji GG we wrześniu

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.