Portal społeczności internetowej Generacja Gadu-Gadu odwiedziło we wrześniu blisko 900 tysięcy użytkowników (tzw. real users; badanie Megapanel PBI/Gemius). Od maja, kiedy powstała Generacja Gadu-Gadu, zapisało się do niej już ponad 2,5 miliona osób.
Po miesiącu od uruchomienia portalu, zapisało się do niego 60 tysięcy użytkowników, po dwóch miesiącach – już ponad 100 tysięcy, po czterech miesiącach – pół miliona (dziennie dołączało 4 tysiące nowych osób). Przełomem był koniec września, kiedy liczba użytkowników przekroczyła 1 milion (wówczas pierwszomilionowa osoba otrzymała w nagrodę nowoczesny multimedialny komputer od Gadu-Gadu). We wrześniu dynamika przyrostu liczby użytkowników jeszcze bardziej przyspieszyła – na początku listopada ich liczba przekroczyła 2 miliony. Obecnie (koniec listopada) wynosi ona 2,5 miliona osób. Codziennie dołączają kolejni internauci, tworząc własne grupy i dopisując się do już istniejących 13 tysięcy grup.
– Prawie 900 tysięcy użytkowników Generacji Gadu-Gadu we wrześniu to czytelny znak i dowód na to, że portal zyskał liczną i wierną grupę odwiedzających – mówi Krzysztof Szalwa, prezes Gadu-Gadu Sp. z o.o. – Generacja Gadu-Gadu to najliczniejszy serwis społecznościowy w polskim internecie.
Generacja Gadu-Gadu jest zintegrowana z komunikatorem GG (w wersji 7.0), dzięki czemu możemy w szybki i łatwy sposób przenieść się z poziomu komunikatora do portalu Generacji, znaleźć naszego rozmówcę i dołączyć do grupy, w której jest on już obecny. Dodatkową zaletą serwisu jest informacja, kto jest on-line, dzięki czemu wiadomo, z kim możemy w danej chwili porozmawiać.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.