Nowy serwis udostępniony na stronach ericsson.pl promuje usługę firmy Ericsson związaną z integracją systemów telekomunikacyjnych
.
Serwis firmy Ericsson skierowany jest do młodych ludzi, fascynatów Internetu i nowych technologii. Nowy moduł przekazując informacje technologiczne w przystępny sposób rozszerza grono odwiedzających stronę www.ericsson.pl
Pierwszym zadaniem, jakie postawiono przed osobami odwiedzającymi strony internetowe Ericssona jest wykreowanie interaktywnej postaci „Integratora”, nadanie mu imienia i cech charakterystycznych.
Drugim etapem będzie głosowanie na najciekawiej wykreowaną postać. Na stworzenie postaci Internauci mają trzy tygodnie. Wybrany przez największą ilość głosów „Integratora” stanie się główną postacią animowanego komiksu opowiadającego o usługach integracyjnych firmy Ericsson.
„Ericsson promując usługi integracji systemów telekomunikacyjnych korzysta z reklamy prasowej i mailingu do klientów. Firma, chcąc uatrakcyjnić swą ofertę i zainteresować młodych ludzi najnowszymi technologiami stworzyła interaktywny serwis dla internautów. Dzięki zabawie i atrakcyjnemu komiksowi będą oni mogli dowiedzieć się o najnowszych rozwiązaniach firmy Ericsson” – powiedział Radosław Dutkowski, Electronic Media Co-ordinator, Ericsson Sp. z o.o.
Serwis Ericssona będzie dostępny na stronach ericsson.pl od 13 listopada 2002 roku. Moduł do nowego serwisu firmy Ericsson przygotowała firma OS3 multimedia.
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.