W grę portalu Gazeta.pl – Piłkarzyki – gra już 40 tys. miłośników futbolu. Założono 3 tys. lig prywatnych.
Gra polega na stworzeniu i prowadzeniu wirtualnej drużyny piłkarskiej złożonej z piłkarzy ligi polskiej. Każdy internauta może zostać prezesem, kupować i sprzedawać zawodników i zmieniać skład do każdej kolejki w zależności od tego, jakie wyniki wybrani przez gracza piłkarze osiągają na prawdziwym boisku. Zabawa skierowana jest do wszystkich, którzy chcą sprawdzić swoją znajomość polskiej piłki, przekonać się na własnej skórze jak trudno być selekcjonerem i stworzyć profesjonalną, zwycięską drużynę.
Nowością w tej edycji gry są sponsorzy (GE Bank Mieszkaniowy, Elf i mBank), którzy wirtualnymi pieniędzmi „finansują” poszczególne drużyny.
Na zwycięzcę czeka skuter Gilera Ice 50.
Patroni medialni: Radio Eska i Canal+.
Piłkarzyki to największa sportowa gra fantasy w polskim internecie. To już jej druga edycja – w poprzedniej, wiosną 2002 r., wzięło udział 12 tys. uczestników. Zarówno Piłkarzyki jak i „Wygraj Ligę”, gra „Gazety Wyborczej”, wykorzystują bazę statystyk piłkarskich zbieranych przez dzienniakrzy „Gazety” w całej Polsce.
http://www.gazeta.pl/pilkarzyki
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.