mBank, detaliczne ramię BRE Banku SA, po raz drugi z rzędu otrzymał wyróżnienie w kategorii skuteczność dotarcia z ofertą w II Ogólnopolskim Rankingu Kart Magnetycznych – Kart Bankowych, zorganizowanym przez Tygodnik Finansowy Gazeta Bankowa i Zarząd Targów Warszawskich.
Jest to kolejne wyróżnienie dla mBanku za produkt bankowy- wcześniej otrzymał m.in. nagrodę Alicji, nagrodę na Ogólnopolskiej Olimpiadzie Usług Bankowych „Twoje Pieniądze” i jedną z najbardziej prestiżowych nagród przyznawanych za osiągnięcia w dziedzinie marketingu bezpośredniego – Boomerang.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.