Gazeta Bankowa

Comach CAFÉ zdobywa rekomendację Gazety Bankowej

Już po raz kolejny z rzędu systemy Comarch oferowane sektorowi Finansów, Bankowości i Ubezpieczeń zostały docenione w konkursie „Gazety Bankowej”. W tym roku wśród wyróżnionych znalazły się dwie aplikacje Comarch: platforma CAFÉ – Comarch Front-End w kategorii „Rozwiązanie” oraz Comarch Internet Banking wdrożony w Fortis Bank Polska SA – system Pl@net wersja3 w kategorii „Bankowość

Comach CAFÉ zdobywa rekomendację Gazety Bankowej więcej »

Zwycięzcy konkursów informatycznych Gazety Bankowej

13 marca w Pałacu Lubomirskich w Warszawie, Gazeta Bankowa wręczyła nagrody w konkursach informatycznych: „Lider informatyki instytucji finansowych 2007” oraz „Hit roku 2008 dla instytucji finansowych”. Gazeta Bankowa przyznała także tytuł „Rekomendacje Gazety Bankowej” dla produktów, usług i rozwiązań, które jej zdaniem są godne polecenia. Podczas wczorajszej Gali Gazeta Bankowa po raz szósty miała przyjemność

Zwycięzcy konkursów informatycznych Gazety Bankowej więcej »

Gazeta Bankowa wprowadziła e-wydanie

Wydawnictwo Media SKOK Sp. z o.o. oraz kolporter prasy w wersji elektronicznej eGazety.pl uruchomili e-wydanie „Gazety Bankowej”. Na www.egazety.pl można zamówić pojedyncze e-wydanie „Gazety Bankowej” lub e-prenumeratę (kwartalną, półroczną i roczną). Roczna prenumerata tygodnika kosztuje 374 zł. Internetowy kiosk eGazety.pl ma w ofercie ponad 120 tytułów, m.in. Gazetę Wyborczą, Rzeczpospolitą, Pulsu Biznesu, Parkiet, Politykę, Wprost,

Gazeta Bankowa wprowadziła e-wydanie więcej »

Seminarium Infovide i Związku Banków Polskich

Infovide wspólnie ze Związkiem Banków Polskich 16 kwietnia br. organizuje seminarium na temat innowacyjnych strategii tworzenia oraz personalizacji produktów i usług finansowych. Patronem medialnym imprezy jest Gazeta Bankowa. W pierwszej części seminarium zostaną przedstawione najważniejsze zasady budowania skutecznej organizacji wykorzystującej elektroniczne kanały kontaktu z klientem. Prelegenci seminarium zwrócą uwagę na szczególne znaczenie CRM (Customer Relationship

Seminarium Infovide i Związku Banków Polskich więcej »

mBank wyróżniony za karty

mBank, detaliczne ramię BRE Banku SA, po raz drugi z rzędu otrzymał wyróżnienie w kategorii skuteczność dotarcia z ofertą w II Ogólnopolskim Rankingu Kart Magnetycznych – Kart Bankowych, zorganizowanym przez Tygodnik Finansowy Gazeta Bankowa i Zarząd Targów Warszawskich. Jest to kolejne wyróżnienie dla mBanku za produkt bankowy- wcześniej otrzymał m.in. nagrodę Alicji, nagrodę na Ogólnopolskiej

mBank wyróżniony za karty więcej »

Scroll to Top