Siemens Sp. z o.o. i The Polished Group SA (TPG) podpisały list intencyjny, w którym obie firmy zadeklarowały chęć współpracy w zakresie oferowania i tworzenia systemów internetowych klasy B2B (Business to Business), B2C (Business to Customer) oraz B2E (Business to Employee) dla przedsiębiorstw z sektora energetycznego. W ramach współpracy Siemens i TPG zdefiniują potrzeby oraz przygotują wspólną ofertę skierowaną do tych przedsiębiorstw.
Podpisane porozumienie to efekt strategicznych działań Siemensa, który pragnie rozszerzyć ofertę dla swoich klientów z sektora energetycznego o rozwiązania internetowe. Przy pomocy takich rozwiązań klienci Siemensa będą mogli m.in. zredukować koszty transakcji, podnieść wydajność operacyjną poprzez integrację wewnętrznych systemów informatycznych, a także zwiększyć zasięg działania poprzez polepszenie dostępu do kanałów dystrybucji.
„Siemens, dzięki długoletnim kontaktom z przedsiębiorstwami branży energetycznej, posiada gruntowną wiedzę o ich potrzebach w zakresie wykorzystania nowych technologii internetowych. Wspólnie z TPG, firmą posiadającą gotowe rozwiązania, umiejętności oraz wieloletnie doświadczenie w tworzeniu i integracji rozwiązań internetowych, jesteśmy w stanie przygotować bardzo ciekawą ofertę odpowiadającą na potrzeby tego sektora rynku” – powiedział Robert Stelmaszczyk, Prokurent – Dyrektor Branży Power Transmission & Distribution/ Power Generation w Siemens Sp. z. o.o.
W skład wspólnej oferty Siemensa i TPG mają wejść m.in. – system Intranet Server, będący zestawem najnowszej generacji aplikacji internetowych usprawniających relacje pomiędzy firmą a jej pracownikami, rozwiązania TIBCO Software, jednego z największych na świecie producentów aplikacji aktywnego dostarczania danych i integracji aplikacji, a także usługi programistyczne, konsultacyjne, wdrożeniowe oraz usługi związane z projektowaniem i administracją witrynami WWW.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.