B2C

Nowe usługi w Brutto.pl

Platforma internetowa Brutto.pl udostępniła nowe usługi wspomagające efektywne prowadzenie działalności biznesowej przez polskich przedsiębiorców. Serwis to giełda ogłoszeń biznesowych B2B oraz pasaż sklepów internetowych B2C, które pozwalają w prosty i szybki sposób zaistnieć firmom w Internecie. Użytkownicy, dzięki Brutto.pl zyskują dostęp do atrakcyjnych i różnorodnych ofert. Platforma umożliwia przedsiębiorcom nawiązywanie nowych kontaktów handlowych w Polsce […]

Nowe usługi w Brutto.pl więcej »

IT-System po nowemu

Z początkiem grudnia wystartował nowy serwis internetowy wrocławskiego dostawcy internetowych rozwiązań informatycznych – IT-System Sp. z o.o. Jednym z celów było stworzenie serwisu informacyjnego wymagającego minimum formalności przy pierwszym kontakcie B2C. Nowy serwis różni się od poprzedniego większą przejrzystością oraz nową, bardziej ożywioną kolorystyką. Każdemu działowi tematycznemu przyporządkowano zdjęcie oraz hasło. Jedno z haseł, to

IT-System po nowemu więcej »

Siemens z TPG dla sektora energetycznego

Siemens Sp. z o.o. i The Polished Group SA (TPG) podpisały list intencyjny, w którym obie firmy zadeklarowały chęć współpracy w zakresie oferowania i tworzenia systemów internetowych klasy B2B (Business to Business), B2C (Business to Customer) oraz B2E (Business to Employee) dla przedsiębiorstw z sektora energetycznego. W ramach współpracy Siemens i TPG zdefiniują potrzeby oraz

Siemens z TPG dla sektora energetycznego więcej »

eHandel w Polsce- mniej sklepów

Spadek liczby sklepów to efekt racjonalizacji nastrojów wokół eBiznesu – twierdzą analitycy w ostatnim raporcie na temat elektronicznego handlu detalicznego w Polsce „eHandel B2C w Polsce”. Odsetek sklepów przynoszących zyski zwiększył się o 4 punkty procentowe, co w głównej mierze było spowodowane zmniejszaniem się liczby sklepów generujących straty. Zdaniem analityków firmy badawczej I-Metria „polskie sklepy

eHandel w Polsce- mniej sklepów więcej »

Internet banking B2C w Polsce

Potencjał wzrostu banków stricte wirtualnych wyczerpuje się – wynika z badania I-Metrii. Klienci w większości postrzegają kanał elektroniczny jako uzupełnienie bankowości tradycyjnej, a nie samodzielną, kompletną usługę. Sektor bankowości elektronicznej nie jest szczególnie atrakcyjny dla dużych i silnych banków operujących na rynku od wielu lat. Bankowość internetowa jest szansą na zmianę układu sił dla mniejszych

Internet banking B2C w Polsce więcej »

MCI inwestuje w m-commerce

MCI Management zainwestowała 409.960 zł w zajmującą się technologiami mobilnymi spółkę One-2-One Sp. z o.o., obejmując w niej 40,22% udziałów. MCI będzie miała ponadto opcję dokupienia 10% udziałów Spółki za 200.000 PLN. Założyciele One-2-One będą mieli prawo do systemu opcji, uzależnionego od wyników realizowanych przez Spółkę w latach 2002 – 2004. Plan opcji obejmował będzie

MCI inwestuje w m-commerce więcej »

Infovide architektem Pasażu Handlowego Onet.pl

Infovide i Onet.pl wspólnie zrealizowały projekt przekształcenia Pasażu Handlowego portalu Onet.pl w elektroniczną sieć sprzedaży opartą o innowacyjne rozwiązania architektoniczne. Powstała sieć skupia partnerów oferujących za pośrednictwem Pasażu swoje produkty. Nowy Pasaż, którego strony noszą obok loga Onet.pl sygnaturę „Architected by Infovide” – to pierwsze w Polsce rozwiązanie wykorzystujące standard Web Services do integracji aplikacji

Infovide architektem Pasażu Handlowego Onet.pl więcej »

Scroll to Top