Na zbliżające się Święta – i nie tylko – INTERIA.PL przygotowała i uruchomiła serwis umożliwiający wysyłanie tradycyjnych, papierowych kartek pocztowych poprzez Internet. Serwis Pocztówki dopełniać będzie dotychczasową ofertę portalu w zakresie kartek elektronicznych.
Pocztówki to pierwszy, ogólnodostępny serwis tego typu w Polsce. Obecnie znajduje się w nim ponad 500 wzorów różnych kartek, zgrupowanych w 16 kategoriach, w tym ponad dwustu kartek o tematyce związanej z nadchodzącymi świętami. Zarówno liczba samych kartek jak i zakres tematyczny okazji, dla jakich są dedykowane, będą sukcesywnie zwiększane.
Serwis umożliwia dokonanie wyboru kartki, wpisanie treści i podanie adresu odbiorcy. Finalnie zaakceptowana przez użytkownika kartka, po jej cyfrowym wydrukowaniu, wysyłana jest pocztą w ciągu 24 godzin od momentu uiszczenia za pomocą SMS opłaty przez nadawcę. Koszt wysłania SMSa to 6 zł + VAT.
Serwis umożliwia użytkownikom komentowanie i nadawanie kartkom ocen oraz wyszukiwanie dat imienin dla poszczególnych imion. Użytkownicy mogą też – po podpisaniu stosownej umowy – umieszczać w serwisie swoje prace graficzne.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.