„Certyfikat Wprost” jest dyplomem przyznawanym przez tygodnik już od trzech lat. Wyróżniane są w ten sposób najbardziej innowacyjne i mające szansę na rynkowy sukces produkty i rozwiązania z dziedziny teleinformatyki – „zasługujące na miano rozwiązań nowej ery informatycznej”. Zgłoszenia dotyczące nominowanych innowacji zbierane są od firm, czytelników i specjalistów branży technologicznej. Ostateczny głos należy do internautów oraz kapituły konkursu. Producenci nagrodzeni certyfikatami za swoje rozwiązania uzyskują prawo posługiwania się (przez cały rok) logo „Certyfikatu Wprost” dla swoich produktów.
Nagrodzony tytułem „Certyfikat Wprost” notebook ThinkPad X30 firmy IBM to nowoczesny komputer przenośny, który łączy w sobie zaawansowane funkcje technologiczne oraz lekką (1,6 kg) i ergonomiczną konstrukcję.
Nowy ThinkPad wykorzystuje opatentowaną przez centrum badawczo-rozwojowe IBM technologię wspomagającą oszczędność energii i unikalne rozwiązanie przedłużające czas pracy urządzenia aż do 8 godzin. Firma IBM zastosowała w notebooku X30 ponad 25 nowo opatentowanych technologii, m.in. Access Connections, pozwalający użytkownikom łatwo zarządzać połączeniami zarówno przewodowymi, jak i bezprzewodowymi i przekierowywać z jednej lokalizacji na inną.
„Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyróżnienia przyznanego przez tak prestiżowe pismo jak tygodnik Wprost. Zdobyty certyfikat cieszy nas tym bardziej, że na ostateczny wynik wpłynął vox populi – opinie czytelników i internautów, czyli obecnych i potencjalnych użytkowników naszych produktów. Miła wiadomość o wyróżnieniu X30 przyszła do nas krótko po świętowaniu niedawnej 10. rocznicy wprowadzenia notebooków ThinkPad na rynek”, -mówi Agnieszka Dziedzic, Public Relations Manager IBM Polska.
Uroczyste wręczenie „Certyfikatów Wprost” odbyło podczas Narodowych Targów Teleinformatycznych „Komputer Expo 2003” w Centrum Targowym Expo XXI w Warszawie.
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.