30 grudnia 2002 roku miała premierę zupełnie nowa witryna TFI PZU S.A. . Jej uruchomienie jest naturalną konsekwencją przeobrażania wizerunku całej grupy PZU w Internecie. Na początku 2002 r. uruchomiony został nowy serwis korporacyjny PZU S.A., w połowie roku – PZU Życie. Serwisy zostały zaprojektowane i wykonane w całości przez agencję HYPERmedia.
Funkcja serwisu Towarzystwa Funduszy Inwestycyjnych PZU S.A. zakłada realizację trzech podstawowych celów: wsparcia sprzedaży, edukacji i interaktywności.
Pierwszy z nich objawia się głównie w przeprojektowaniu nawigacji. Przed rozpoczęciem tworzenia serwisu przeanalizowane zostały wszystkie ścieżki nawigacyjne internautów. Na podstawie analiz został stworzony system menu optymalnie odpowiadający najbardziej przewidywalnej ścieżce nawigacji. Dzięki temu zdecydowana większość Internatów porusza się po witrynie intuicyjnie. Wprowadzono podstawowy podział produktów TFI na skierowane do klientów indywidualnych oraz firm i instytucji. Podział funkcjonuje na każdym poziomie witryny.
W ramach realizacji celu edukacyjnego stworzona została zupełnie nowa sekcja „poradnik inwestora”, w której każdy może znaleźć wyczerpujące informacje na temat inwestowania za pośrednictwem funduszy. Dodatkowo zaimplementowano słownik pojęć inwestorskich, zbiór ciekawych linków, możliwość zapytania eksperta oraz aplikację elektroniczną o charakterze doradczym.
Priorytetowo potraktowano kontakt z potencjalnym odbiorcą serwisu internetowego. Na witrynie umieszczono aż pięć formularzy kontaktowych umożliwiających: kontakt ogólny, zadanie pytania ekspertowi, zaproponowanie hasła w słowniku pojęć, zainicjowanie spotkania z agentem funduszu. Przewidziany został także specjalny formularz kontaktowy dla dziennikarzy i przedstawicieli prasy.
Zastosowana technologia oparta jest o autorską platformę wykonawcy serwisu HYPERmedia SAM (Self Administration Manager) klasy Content Management System, która umożliwi pracownikom TFI PZU samodzielne zarządzanie treścią serwisu.
Witryna Towarzystwa Funduszy Inwestycyjnych PZU S.A. dzięki zastosowanym narzędziom stanowi jedną z najbardziej nowoczesnych i bogatych funkcjonalnie witryn polskich TFI.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.