Polski oddział Sybase zrealizował plany korporacji na 2002 rok, przekraczając o 20% założenia dotyczące przychodów z usług. Jednocześnie firma zapowiada 25% wzrost wartości sprzedaży licencji oraz 35%-owe zwiększenie przychodów z usług i pomocy technicznej w kolejnym roku. W 2003 roku Sybase skoncentruje się na umocnieniu pozycji na rynku serwerów aplikacyjnych, rozwiązań integracyjnych oraz oprogramowania dla urządzeń przenośnych.
W 2002 r. Sybase Polska podpisał nowe umowy ze strategicznym klientem firmą Polkomtel S.A. , na całodobowe wsparcie techniczne oraz zakup nowych licencji w zakresie rozwiązań bazodanowych i integracyjnych. Aktualnie firma telekomunikacyjna korzysta z rozwiązań Sybase do obsługi krytycznych obszarów takich jak system billingowy, system automatycznej aktywacji przez Internet, systemy typu Call Center i wielu innych. Zawarte zostało również porozumienie z TP Internet, na mocy którego wdrożono rozwiązanie zapewniające dostęp do Internetu wszystkim abonentom TPSA. Zostało ono uznane za wzorcową i referencyjną implementację technologii Sybase w Polsce.
Sybase rozwinął także sprzedaż w sektorze ubezpieczeniowym. Firma podpisała umowę o współpracy korporacyjnej z TUiR Warta S.A. w zakresie wykorzystania oprogramowania bazodanowego firmy Sybase w projektach informatycznych. Kontrakt obejmuje także szkolenia, pomoc techniczną i konsultację w trakcie wspólnie realizowanych projektów. Podpisanie umowy wiąże się z zamówieniem 1100 licencji na przenośną bazę danych iAnywhere.
Przedstawiciele Sybase zapowiadają wzmocnienie w bieżącym roku pozycji firmy na rynku rozwiązań integracyjnych, dzięki wprowadzeniu takich rozwiązań jak OHIO, oraz wsparciu istniejących produktów integracyjnych, m.in. Adaptive Server Enterprise. Pod koniec 2002 r. korporacja dokonała przejęcia firmy AvantGo, dostawcy oprogramowania dla urządzeń przenośnych. Sybase posiadający 73% udział w światowym rynku mobilnych rozwiązań bazodanowych, zamierza wzmocnić ten obszar działania również w Polsce. Aktualnie z rozwiązania iAnywhere korzystają w Polsce m.in. takie firmy jak: Warta, Cadburry Wedel, Reemtsma czy Unilever.
Będziemy w dalszym ciągu koncentrować się na rynku baz danych, jako jednym z istotnych obszarów działania. Nasze produkty są konkurencyjne w stosunku do rozwiązań Microsoftu czy Oracle, a jednocześnie – jak pokazują analizy – o wiele tańsze w utrzymaniu i wydajniejsze w eksploatacji. – powiedział Grzegorz Walicki, dyrektor Generalny Sybase Polska.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.