Polkomtel

Muzodajnia.pl ma już ponad 100 tys. użytkowników

Muzodajnia.pl to coś więcej niż internetowy sklep z muzyką. W ubiegłym roku sklep objął patronat nad najgłośniejszymi premierami muzycznymi. Użytkownicy Muzodajni jako pierwsi mogli słuchać m.in. nowych płyt takich gwiazd jak: Kayah, Agnieszka Chylińska, Mrozu, Timbaland, 50 Cent, U2 już w dniu premier sklepowych. To sprawiło, że z serwisu korzysta już ponad 100 tys. użytkowników.

Mobilna wersja Pracuj.pl

Polkomtel, operator sieci Plus, oraz serwis rekrutacyjny Pracuj.pl udostępniły mobilną wersję Pracuj.pl. Klienci sieci Plus mogą bezpłatnie wyszukiwać ogłoszenia o pracę, korzystając ze swojego telefonu komórkowego.

ESKADRA dla Polkomtel

Od 11 lipca do 22 sierpnia 2009 roku ESKADRA Agencja Reklamowa prowadzi wakacyjną akcję promocyjną dla Polkomtel S.A. – Trick Truck Plus. Roadshow marek 36i6, Simplus oraz Muzodajnia.pl odwiedza największe polskie miasta zapewniając ich mieszkańcom wirtualną oraz sportową rozrywkę. Specjalną atrakcją jest lowrider – jedyny w Polsce tańczący samochód.

Hity Muzodajni z głośników Logitech

Dostępna w sieci Plus Muzodajnia.pl oraz firma Logitech uruchomiły promocję dla miłośników dobrego brzmienia muzycznego. Wraz z kupionym specjalnym zestawem głośników Logitech klienci otrzymają unikalny kod upoważniający do pobrania 25 utworów z Muzodajni oraz link do serwisu getsound.pl, w którym można znaleźć informacje na temat optymalnego rozstawienia głośników.

Eskadra zrealizowała ambient dla Polkomtela

W sobotę, 27 czerwca 2009 roku Eskadra Agencja Reklamowa zakończyła realizację niestandardowej akcji marketingowej dla Polkomtel S.A. Przez tydzień, w siedmiu polskich miastach, można było natknąć się na tysiące balonów helowych unoszących się w przejściach podziemnych i promujących ofertę serwisu muzodajnia.pl. Akcja była elementem kampanii MixPlusa.

Przewiń do góry