Wraz z początkiem lutego br. DaimlerChrysler Services Leasing, część koncernu DaimlerChrysler zajmująca się finansową obsługą transakcji, zmieniła swój internetowy wizerunek. Za identyfikację wizualną zgodną ze standardami koncernu oraz znaczne podniesienie poziomu funkcjonalności serwisu WWW odpowiada agencja digital One.
W porównaniu z poprzednio istniejącym serwisem zmieniona została warstwa graficzna, sposób organizacji informacji na stronie oraz sama treść. Rozbudowany i zaktualizowany o nową ofertę firmy site, jest obecnie użytecznym narzędziem zarówno dla klientów indywidualnych jak i instytucjonalnych czy dla dealerów.
Przebudowanie serwisu daimlerchryslerservices.pl jest pierwszym krokiem w planowanej serii wdrożeń rozwiązań technologicznych podnoszących funkcjonalność stron internetowych również innych podmiotów działających w Polsce a podległych koncernowi DaimlerChrysler. Nawiązana z nimi przez digital One współpraca jest efektem referencji wystawionych agencji przez DaimlerChrysler Automotive Polska – firmy, dla której digital One realizuje różnorodne projekty internetowe (w tym: kampanie reklamowe, prezentacje WWW, mailingi) już od ponad roku.
http://www.daimlerchryslerservices.pl
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.