digital One

Jak Digital One radzi sobie bez Euro RSCG?

W czerwcu 2009, po czterech latach funkcjonowania w strukturach Euro RSCG Poland, marka Digital One odłączyła się od Grupy. Pierwotna formuła współpracy wyczerpała się. Ze względu na różnice w planach na przyszłość, wspólnicy zdecydowali o rozstaniu się oraz o prowadzeniu biznesu niezależnie od siebie.

Digital One dla marki Orange

Jedynie kilka procent użytkowników korzysta z zaawansowanych funkcji i pełnych możliwości smartfonów. Jak wynika z badań przeprowadzonych przez Digital One, jest to spowodowane przede wszystkim brakiem odpowiedniej wiedzy.

Digital One dla Pepsi

Digital One i Pepsi Cola General Bottlers współpracują przy letnich akcjach promocyjnych. Tym razem fani Pepsi mają okazję przekonać się o zaletach siatkonogi plażowej.

Polski serwis Estee Lauder już w Internecie

W ramach nawiązanej w ubiegłym roku współpracy z Estee Lauder Poland, agencja Digital One dokonała lokalizacji kolejnej marki z portfolio koncernu. Od marca 2009 stronę Estee Lauder można odwiedzić pod adresem www.esteelauder.pl.

EL2 dla Pepsi-Cola

Agencja Marketingu Mobilnego EL2  jest autorem i realizatorem SMS-owej promocji dla koncernu Pepsi-Cola General Bottlers Poland. Działania te stanowią część akcji promocyjnej Pepsi Football Fest, przygotowanej z okazji tegorocznego Mundialu. Biorąc udział w promocji kibice mogą wygrać szereg atrakcyjnych nagród, w tym wyjazd na największy stadion świata w towarzystwie Euzebiusza Smolarka. Agencja EL2 przygotowała promocję …

EL2 dla Pepsi-Cola więcej »

Digital One dla DomBanku

Agencja interaktywna Digital One współpracowała przy realizacji kampanii wprowadzającej do Internetu nową na rynku finansowym markę – DomBank. Na potrzeby promocji Klienta stworzono koncepcję kreatywną kampanii online poprzedzającej otwarcie nowego Banku i publikację jego serwisu WWW oraz zaprojektowano różne formy reklamy internetowej. Banery, skyscrapery i billboardy wykonane w technologii Flash, zgodne z identyfikacją wizualną DomBanku, …

Digital One dla DomBanku więcej »

Przewiń do góry