W dniu 22 lutego spółka ARCHmedia uruchomiła nowy serwis internetowy przeznaczony dla webmasterów oraz specjalistów od e-marketingu- ankieter (ankieter.pl), profesjonalne narzędzie do badania profili użytkowników odwiedzających dany serwis, w tym ich zainteresowań i preferencji.
Za pomocą Ankietera można budować bardzo skomplikowane sondaże w kilka minut dzięki wygodnemu interfejsowi, zintegrowanemu systemowi pomocy oraz podpowiedziom online. Narzędzie pozwala definiować wiele różnych rodzajów pytań (ocenowe, zamknięte, półotwarte i otwarte) oraz nie ma ograniczeń co do ilości wypełnionych ankiet dla klientów. System umożliwia rozsyłanie raportów e-mailem do zainteresowanych osób po zakończeniu ankiety.
Ankieter jest narzędziem darmowym, system będzie na bieżąco rozwijany zgodnie z prośbami użytkowników. W planach jest wersja biznesowa, wspomagająca działania marketingowe firmy i pomagająca zwiększyć skuteczność sprzedaży.
„Mimo niekwestionowanej wagi marketingu w prowadzeniu serwisów internetowych – mówi Mateusz Chłodnicki, pomysłodawca Ankietera – wielu webmasterów, nie zdaje sobie sprawy z tego ile tracą nie przeprowadzając odpowiednich badan wśród odwiedzających ich strony gości. Właśnie z myślą o tych osobach został stworzony Ankieter – narzędzie do przeprowadzania internetowych badań ankietowych. Mamy nadzieje iż dzięki innowacyjnemu podejściu i zaawansowanym możliwościom systemu, przyczynimy się do wykorzystania technik e-marketingowych w praktyce.”
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.