Od marca bieżącego roku, pod adresem mediamarkt.pl można oglądać nowy serwis sieci sklepów z elektroniką użytkową MediaMarkt, przygotowany przez agencję OS3 multimedia. Agencja ta została wyłoniona dzięki przetargowi, do którego MediaMarkt zaprosiło kilka czołowych agencji interaktywnych w kraju.
„Nowy serwis ma na celu dostarczenie podstawowych informacji o firmie, zainteresowanie internautów naszą ofertą i zachęcenie ich do odwiedzenia naszych sklepów. O naszym wyborze zdecydowało duże doświadczenie, imponujące portfolio i kreatywne propozycje zespołu OS3 multimedia. Jesteśmy zadowoleni z dotychczasowych prac agencji nad serwisem. Planujemy nawiązanie stałej współpracy z firmą OS3” powiedziała OS3 multimedia odpowiedzialna za serwis internetowy MediaMarkt.
„Tworząc ten serwis chcieliśmy, aby zgodnie z założeniami sieci MediaMarkt, łączył on w sobie zarówno funkcję informacyjną, jak i rozrywkową, dlatego poza danymi dotyczącymi samych marketów, strona oferuje internautom e-kartki, wygaszacze ekranu oraz listy przebojów – najpopularniejsze płyty, gry, filmy DVD, a także propozycje najnowszego sprzętu dostępnego w MediaMarkt. Nie jest wykluczone, że w najbliższym czasie ta sekcja serwisu zostanie rozbudowana i już wkrótce internauci będą mieli możliwość odsłuchania fragmentów utworów z płyt dostępnych w marketach.” – powiedział Tomasz Pruszczyński, dyrektor zarządzający OS3 multimedia.
Od strony graficznej serwis jest spójny ze wszystkimi innymi materiałami promocyjnymi firmy. Założeniem MediaMarkt jest zachowanie rozpoznawalnego i charakterystycznego wizerunku, co pociąga za sobą znaczne obostrzenia i standardy, które dotyczą również strony internetowej.
Wpisy promowane
- Zaplanuj świąteczne wydatki dla pracowników – Jak wybrać idealny prezent?Święta Bożego Narodzenia to czas, który w wielu firmach wiąże się nie tylko z magią i wspólnymi świętowaniem, ale również ...
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
Wydarzenia
E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
Najnowsze wpisy
- Salesforce Shopping Index Q1 2024 – kupujący oszczędzająi odkładają zakupy na późniejW pierwszym kwartale roku dane dotyczące zakupów pokazują nieoczekiwane zwroty akcji. Spodziewaliśmy się obniżek stóp procentowych, ale teraz, gdy inflacja ...
- Nowa integracja z Przelewy24 dostępna dla Klientów Shoper w ramach usługi Shoper PłatnościShoper oraz PayPro SA, właściciel marki Przelewy24, ogłaszają współpracę. Sprzedawcy zyskają możliwość korzystania z usług dodatkowego dostawcy w ramach Shoper ...
- MAKRO Companion: nowa aplikacja dla gastronomiiMakro Companion to najnowsza aplikacja mobilna Grupy METRO dedykowana branży HoReCa. Jej głównym celem jest ułatwienie i przyspieszenie procesu zamawiania ...
- ERLI: Szybsze zwroty w paczkomatachERLI uruchomił dla swoich klientów nową usługę, dzięki której zwroty zakupów mają być nie tylko szybsze i wygodniejsze, ale również ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.