BaseLinker, dostawca systemu operacyjnego dla branży e-commerce, poinformował, że Emil Walczak objął stanowisko dyrektora generalnego na Polskę. Jako manager z wieloletnim doświadczeniem w e-commerce i jest odpowiedzialny za dalszy rozwój działalności BaseLinker na polskim rynku, umacnianie pozycji firmy jako lidera automatyzacji sprzedaży online oraz rozwój oferty dla sprzedawców chcących dynamicznie rozwijać działalność zarówno w Polsce, jak i za granicą.

Podsumowanie
• Emil Walczak został nowym dyrektorem generalnym BaseLinker w Polsce.
• Jego doświadczenie w e-commerce ma wspierać rozwój firmy na polskim rynku.
• BaseLinker obsługuje ponad 30 000 firm zajmujących się sprzedażą wielokanałową.
• Emil Walczak planuje rozwijać narzędzia dla sprzedawców, aby zwiększyć ich efektywność.
Rola BaseLinker w polskim e-commerce
BaseLinker to popularny system do zarządzania sprzedażą internetową, z którego korzysta przeszło 30 000 firm prowadzących sprzedaż wielokanałową, zarówno na marketplace’ach, jak i we własnych sklepach online. W nowej roli Emil Walczak będzie koncentrował się na wspieraniu profesjonalizacji polskiego e-commerce oraz rozwijaniu narzędzi i funkcji, które pozwolą przedsiębiorcom efektywnie skalować sprzedaż, w tym także na rynkach zagranicznych. System BaseLinker umożliwia sprzedawcom zarządzanie zamówieniami, stanami magazynowymi oraz integrację z różnymi platformami sprzedażowymi, co znacząco ułatwia codzienną pracę.
Emil Walczak podkreśla, że celem firmy jest umożliwienie każdemu ambitnemu biznesowi e-commerce działania szybciej i sprawniej. „BaseLinker to kluczowy system w codziennej pracy tysięcy sprzedawców w Polsce i na świecie. Naszym celem jest umożliwienie każdemu ambitnemu biznesowi e-commerce działania szybciej, sprawniej i bez ograniczeń – niezależnie od liczby zamówień, kanałów sprzedaży czy rynku. Dążymy do dalszego rozwoju systemu, aby stał się najlepszym rozwiązaniem dla sklepów nastawionych na wzrost i optymalizację procesów.” – mówi Emil Walczak.
Emil Walczak jest związany z BaseLinkerem od 2018 roku. Przed objęciem nowego stanowiska wspierał rozwój zespołu obsługi klienta, a następnie prowadził dział ds. wdrożeń i kluczowych klientów. W tej roli koordynował współpracę z największymi markami e-commerce na polskim rynku, takimi jak Karcher, Leroy Merlin, Decathlon, Samsung czy MediaMarkt. Jego doświadczenie w branży e-commerce oraz znajomość potrzeb klientów są kluczowe dla dalszego rozwoju BaseLinkera.
Wspiera również rozwój marek należących do portfolio Grupy BaseLinker, takich jak Responso, Base Store, BaseLinker Connect czy BLPaczka. Jego wiedza i umiejętności mają na celu wzmocnienie pozycji BaseLinkera na rynku oraz dostarczenie sprzedawcom narzędzi, które pozwolą im na efektywne zarządzanie sprzedażą.
Wpisy promowane
- Efektywne strategie zarządzania profilami w serwisach społecznościowychZarządzanie profilami w serwisach społecznościowych staje się kluczowym elementem strategii marketingowej wielu firm. Umiejętne prowadzenie mediów społecznościowych umożliwia lepsze dotarcie ...
- Co wyróżnia skuteczną agencję performance? 5 cech, których warto szukać.Zastanawiasz się, czy agencja, z którą rozmawiasz, naprawdę dowiezie wyniki? To normalne – w końcu nie chcesz przepalać budżetu na ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!