Użytkownicy Wirtualnej Polski (wp.pl) mogą od dziś znaleźć najtańszą cenową ofertę szukanego przez nich towaru, korzystając z serwisu Zakupy.wp.pl. Portal włączył do swych usług propozycję Agencji Cenowej Taniej.pl, dzięki czemu klient może nabyć interesujący go produkt oszczędzając swój czas i pieniądze.
Agencja Cenowa Taniej.pl wyszukuje, na zlecenie klienta, najbardziej atrakcyjne cenowo oferty sprzedaży. Szuka najkorzystniejszej ceny aut, sprzętu AGD, RTV, czy komputerów ”Tak atrakcyjnych cen potencjalny kupiec nie znajdzie nigdzie indziej. – mówi Mariusz Mazurek z Taniej.pl – Współpracujemy z dealerami wielu marek samochodów, komisami samochodowymi oraz hurtowniami sprzętu elektronicznego, negocjując wyjątkowe rabaty dla naszych zleceniodawców. Dostarczamy klientom informacje o najtańszych ofertach kupna konkretnego towaru, a także umożliwiamy im porównywanie znalezionych ofert. Gwarantujemy też błyskawiczne dostarczenie produktu pod wskazany przez nabywcę adres”.
Taniej.pl kojarzy sprzedających z kupującymi, samodzielnie znajdując interesujący klienta towar. Wirtualna Polska, wprowadzając propozycję Agencji do swej oferty, przedstawia użytkownikom innowacyjny sposób dokonywania internetowych zakupów, oparty na swobodnym i szybkim przepływie informacji między oferentami a nabywcami. „Wykorzystujemy każdą możliwość uatrakcyjnienia naszych propozycji. Współpracując z Agencją poszerzamy gamę udostępnionych już przez WP.pl rozwiązań i oferujemy jeszcze jedną możliwość nabycia produktu po korzystnej cenie, na dodatek to z minimalnym zaangażowaniem kupującego.” – podkreśla Tomasz Bilski, z Działu Serwisów Biznesowych portalu WP.pl.
http://zakupy.wp.pl
http://www.taniej.pl
Wpisy promowane
- Zaplanuj świąteczne wydatki dla pracowników – Jak wybrać idealny prezent?Święta Bożego Narodzenia to czas, który w wielu firmach wiąże się nie tylko z magią i wspólnymi świętowaniem, ale również ...
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
Wydarzenia
E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
Najnowsze wpisy
- Salesforce Shopping Index Q1 2024 – kupujący oszczędzająi odkładają zakupy na późniejW pierwszym kwartale roku dane dotyczące zakupów pokazują nieoczekiwane zwroty akcji. Spodziewaliśmy się obniżek stóp procentowych, ale teraz, gdy inflacja ...
- Nowa integracja z Przelewy24 dostępna dla Klientów Shoper w ramach usługi Shoper PłatnościShoper oraz PayPro SA, właściciel marki Przelewy24, ogłaszają współpracę. Sprzedawcy zyskają możliwość korzystania z usług dodatkowego dostawcy w ramach Shoper ...
- MAKRO Companion: nowa aplikacja dla gastronomiiMakro Companion to najnowsza aplikacja mobilna Grupy METRO dedykowana branży HoReCa. Jej głównym celem jest ułatwienie i przyspieszenie procesu zamawiania ...
- ERLI: Szybsze zwroty w paczkomatachERLI uruchomił dla swoich klientów nową usługę, dzięki której zwroty zakupów mają być nie tylko szybsze i wygodniejsze, ale również ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.