Na zlecenie producenta farb i lakierów Polifarb Cieszyn-Wrocław S.A., Agencja Interaktywna Adv.pl przygotowała serwis produktowy marki Dekoral, dostępny w sieci pod adresem dekoral.pl.
„Naszym celem było stworzenie serwisu, który nie tylko dostarcza kompletne informacje na temat produktów marki Dekoral, ale stanowi centrum porad i kompendium wiedzy na temat nowoczesnych technik malarskich. Jako liderzy na rynku farb i lakierów staramy się ustanawiać nowe standardy, także na polu Internetu. Dlatego też witryna internetowa Dekoralu zawiera szereg dodatkowych narzędzi, które mamy nadzieję, okażą się pomocne przy planowaniu, organizowaniu i realizacji wszelkich prac malarskich.”- mówi Bartłomiej Dajer, E-commerce Marketing Manager w Polifarb CW S.A.
Poza informacjami na temat produktów marki Dekoral: kompletny katalog wyrobów, pełna dokumentacja do pobrania, aktualny cennik, mapa sieci dystrybucji, na witrynie pojawia się szereg narzędzi zwiększających funkcjonalność oraz użyteczność serwisu dla jego odbiorcy. Na każdej karcie produktu umieszczony został kalkulator wydajności umożliwiający wyliczenie ilości farby, potrzebnej do prac malarskich. Internauta ma także możliwość konsultacji z trenerami Akademii Technik Malarskich, dzięki umieszczonemu w serwisie forum dyskusyjnemu.
Funkcję informacyjną serwisu z powodzeniem spełnia również Poradnik Dekoralu zawierający szereg użytecznych artykułów, związanych nie tylko z techniczną stroną malowania, ale także z wykorzystaniem koloru w aranżacji czy koloroterapii. Dzięki wdrożeniu narzędzia „Fotodekorator”, użytkownik ma możliwość wizualizacji kolorów pomieszczeń i elewacji, dobierając paletę barw według własnych preferencji.
Serwis przygotowany jest w kilku alternatywnych wersjach, skierowanych do różnych grup odbiorców m.in. klientów indywidualnych, architektów, dystrybutorów.
„Mogę stwierdzić z całym przekonaniem, iż witryna marki Dekoral jest unikalnym rozwiązaniem w dziedzinie marketingu interaktywnego wśród wszystkich istniejących witryn producentów farb i lakierów działających w naszym kraju. Tak znakomity efekt jest wynikiem przemyślanej strategii oraz jasno określonych celów, które postawione zostały naszej agencji przez Pana Bartłomieja Dajera (e-commerce marketing manager) z Polifarbu Cieszyn – Wrocław.” – mówi Konrad Pankiewicz, Dyrektor Zarządzający w agencji Adv.pl.
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.