TETA S.A. otrzymała złoty „Boomerang” w Międzynarodowym Konkursie Marketingu Bezpośredniego. Jury uznało zintegrowaną kampanię marketingową „150 wdrożenie TETA_Personel” za najlepszy projekt w kategorii usług business to business zrealizowany w 2002 roku.
„Złoty Boomerang jest cenną nagrodą dla naszego działu marketingu, który samodzielnie zaplanował i przeprowadził całą kampanię. Ten sukces jest efektem kreatywności jej twórców i doskonałego zgrania w czasie poszczególnych elementów akcji. Szczególną satysfakcję przynosi fakt, że wygraliśmy rywalizację z międzynarodowymi sieciowymi agencjami BTL, a warto podkreślić, że jurorzy bardzo wysoko ocenili poziom tegorocznej edycji konkursu.” – powiedział Robert Gołuński, Dyrektor Handlowy w TETA S.A.
Komisja konkursowa, której przewodniczył James Kelly, Dyrektor Generalny Brytyjskiego Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego, doceniła kampanię TETY przede wszystkim za jej efektywność oraz wykorzystanie efektu synergii dostępnych narzędzi marketingowych. Jury nagrodziło również strategię, atrakcyjną kreację, a także jakość materiałów BTL.
Okazją do przeprowadzenia zwycięskiej kampanii było podpisanie 150 kontraktu na wdrożenie systemu TETA_Personel. Jej osią był komunikat mówiący, że TETA posiada 1/3 rynku rozwiązań kadrowo-płacowych (zgodnie z raportem IDC, niezależnej instytucji badawczej). Podczas trwającej zaledwie trzy tygodnie akcji wykorzystano cztery wydarzenia: konkurs na stronie WWW, specjalne seminarium dla klientów, honorowy patronat i udział w X jubileuszowej konferencji Kadry oraz konferencję prasową. Rolę wspierającą pełniły mailingi i mailingi elektroniczne, kampania w Internecie, działania ATL, a także działania public relations.
Wpisy promowane
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
Wydarzenia
E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
Najnowsze wpisy
- ERLI: Szybsze zwroty w paczkomatachERLI uruchomił dla swoich klientów nową usługę, dzięki której zwroty zakupów mają być nie tylko szybsze i wygodniejsze, ale również ...
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.