Boomerang

SARE członkiem SMB

SARE, pierwsza polska firma specjalizująca się w e-mail marketingu, została przyjęta w poczet członków Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego. Aktywny udział w pracach organizacji pomoże firmie w dalszym rozwoju systemu SARE i dostosowywaniu oferty do zmieniających się trendów. – Uczestnicząc w pracach Stowarzyszenia, chcemy reprezentować naszych Klientów i dbać o standardy wspierające ich w prowadzeniu działań z …

SARE członkiem SMB więcej »

Boomerang dla digital One

Piąta edycja Międzynarodowego Konkursu Marketingu Bezpośredniego “Boomerang” przyniosła agencji digital One cenne wyróżnienie, przyznane w kategorii specjalnej “Złota słuchawka”, za akcję “Apetyt na więcej…”, zrealizowaną dla Domu Sprzedaży Mediów At Media. Jury doceniło ideę integracji metod marketingowych, która stanowi podstawę dla projektów tworzonych przez digital One. Projekt, za który jury konkursu przyznało wyróżnienie, to pierwsza …

Boomerang dla digital One więcej »

Złoty 'Boomerang' dla TETY

TETA S.A. otrzymała złoty “Boomerang” w Międzynarodowym Konkursie Marketingu Bezpośredniego. Jury uznało zintegrowaną kampanię marketingową “150 wdrożenie TETA_Personel” za najlepszy projekt w kategorii usług business to business zrealizowany w 2002 roku. “Złoty Boomerang jest cenną nagrodą dla naszego działu marketingu, który samodzielnie zaplanował i przeprowadził całą kampanię. Ten sukces jest efektem kreatywności jej twórców i …

Złoty 'Boomerang' dla TETY więcej »

Dni Marketingu Bezpośredniego 'Boomerang'

“Jak nazywa się australijska broń miotana wielokrotnego użytku” – każdego kto zna odpowiedź na pytanie i interesuje się marketingiem bezpośrednim zapraszamy do wzięcia udziału w quizie SMSowym przygotowanym przez agencję marketingu mobilnego MobiJOY! z okazji Dni Marketingu Bezpośredniego “Boomerang”. Uczestnicy V edycji Międzynarodowych Dni Marketingu Bezpośredniego “Boomerang”, organizowanych wspólnie przez Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego (SMB) oraz …

Dni Marketingu Bezpośredniego 'Boomerang' więcej »

Przewiń do góry