Microsoft Business Solutions rozpoczął drugi etap budowy kanału partnerskiego dla dystrybucji swoich produktów. W pierwszym kwartale podpisano 16 umów partnerskich. Rekrutacja nowych partnerów zakończy się 30 czerwca. W tym czasie Microsoft Business Solutions planuje pozyskać do współpracy 13 nowych firm koncentrując się na sprawdzonych partnerach firmy Microsoft Polska.
Analiza zasięgu istniejącego kanału partnerskiego pozwoliła zidentyfikować regiony, w których Microsoft Business Solutions ma mniejszy zasięg oraz regiony o dużym, niewykorzystanym potencjale. Obecnie Microsoft Business Solutions zamierza położyć nacisk na pozyskanie partnerów głównie na północy Polski.
Pierwszy etap budowy kanału partnerskiego Microsoft Business Solutions przeprowadził od października do grudnia 2002 r. W spotkaniach rekrutacyjnych uczestniczyło ponad 150 firm, spośród których do dalszych rozmów wyłoniono 60 firm. Ostatecznie podpisano 16 umów partnerskich, 8 dotyczyło systemu Navision, 8 systemu Axapta.
„Microsoft Business Solutions zamierza prowadzić intensywne działania wspierające partnerów. W połowie kwietnia odbędzie się cykl szkoleń dla pracowników działów sprzedaży firm partnerskich. Ich celem jest przede wszystkim udoskonalenie technik sprzedaży i negocjacji, podniesienie umiejętności budowy dobrych relacji z potencjalnymi klientami, podkreślenie szczególnej roli w firmie osoby zajmującej się sprzedażą” mówi Mariusz Wołodźko, kierownik kanału partnerskiego Microsoft Business Solutions Polska Sp. z o.o.
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.