Już jutro nastąpi inauguracja Klubu Wiedzy „Pulsu Biznesu” i Szkoły Głównej Handlowej. W warszawskim hotelu Holiday Inn odbędzie się seminarium „Sprawna firma w Unii Europejskiej – informatyczne systemy wspomagające zarządzanie bez tajemnic”.
Klub Wiedzy to nowy projekt „PB” koncentrujący się wokół cykli jednodniowych seminariów wyjaśniających istotę poszczególnych narzędzi menedżerskich, których wdrożenie pozwala na efektywniejsze zarządzanie firmą.
Jak mówi Andrzej Stepanów, dyrektor marketingu „PB”, w szkoleniach podnoszących kwalifikacje menedżerów redakcja będzie korzystać z bogatych doświadczeń praktyków, szefów firm, specjalistów z danej dziedziny oraz z wiedzy teoretyków – stąd współpraca z kadrą naukową Szkoły Głównej Handlowej. Dodaje, że trwają prace nad kolejnymi seminariami wyjaśniającymi zasady TQM, Zarządzania Przez Cele, CRM, Zarządzania Łańcuchem Dostaw czy Rachunkowości Zarządczej. Ogromne zainteresowanie pierwszym seminarium – ponad 300 zgłoszeń – dobrze rokuje na przyszłość.
Uczestnictwo w szkoleniach jest bezpłatne dla prenumeratorów „Pulsu Biznesu”. Sponsorami jutrzejszego seminarium są: Exact Software Poland, Hogart i IBM Polska.
Wpisy promowane
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.