SGH

Mosty ekonomiczne 2011

Nie trzeba być inżynierem, żeby wiedzieć, że mosty budować warto. Okazuje się, że budowanie mostów szczególnie upodobali sobie studenci. Jest więc wiele inicjatyw podejmowanych przez Samorząd Studentów Szkoły Głównej Handlowej, ale żaden nie cieszy się taką popularnością jak Mosty Ekonomiczne 2011.

Mosty ekonomiczne 2011 więcej »

Mosty Ekonomiczne 2010

Kolejna VI edycja Mostów Ekonomicznych rusza w naszej szkole już 7 marca. Projekt organizowany przez Samorząd Studentów SGH jest jednym z największych i najbardziej rozpoznawalnych przedsięwzięć Szkoły Głównej Handlowej, które zdobyło uznanie i popularność w całej Polsce. Sponsorami tegorocznej edycji są Alior Bank, Royal Bank of Scotland, DTZ, Lingua Nova, Dominium, a patronat medialny nad wydarzeniem objęły Rzeczpospolita, TV-biznes, edulandia.pl, studentnews.pl, Gazeta Studencka oraz redakcja e-biznes.pl.

Mosty Ekonomiczne 2010 więcej »

Inwestować w beton czy w ludzi?

W ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (PO KL) Polska może liczyć w latach 2007 – 2013 na 11,5 mld euro, w tym 9,7 mld ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego (EFS). Fundusze te są wielką szansą na rozwój oraz dynamizację polskiej gospodarki. Kluczową kwestią, warunkującą wzrost jest rozwój potencjału kapitału ludzkiego, w tym intelektualnego. W tym

Inwestować w beton czy w ludzi? więcej »

Microsoft najlepszym pracodawcą

Microsoft zajął pierwsze miejsce w drugiej edycji Badania Najlepsi Pracodawcy w Polsce 2006, zdobywając po raz drugi z rzędu tytuł Najlepszego Pracodawcy. Równocześnie, również po raz drugi, firma została wyróżniona tytułem Pracodawcy Marzeń w Ogólnopolskim Rankingu Pracodawców KOMPAS. Zwycięzca badania Najlepszy Pracodawca w Polsce 2006, przeprowadzonego przez firmę doradztwa strategicznego Hewitt Associates, został wyłoniony w

Microsoft najlepszym pracodawcą więcej »

Podyplomowe Studium Marketingu Internetowego w SGH

Katedra Marketingu przy Szkole Głównej Handlowej w Warszawie informuje, że dysponuje ostatnimi wolnymi miejscami na Podyplomowym Studium Marketingu Internetowego. Inauguracja zajęć odbędzie się 20 października. Nowoczesna formuła Studium łączy wykłady znakomitych profesorów z prelekcjami praktyków Internetu. Celem Podyplomowego Studium Marketingu Internetowego jest przekazanie słuchaczom kompleksowej wiedzy z zakresu wykorzystania Internetu w działaniach marketingowych firmy. Słuchacze

Podyplomowe Studium Marketingu Internetowego w SGH więcej »

Warsztaty menedżerskie już po raz drugi

Studenckie Koło Naukowe eBiznesu, wspólnie z Katedrą Small Businessu w SGH po raz drugi przygotowało dla studentów polskich uczelni alternatywny wobec tradycyjnych studiów program treningu praktycznych umiejętności biznesowych. W ramach Warsztatów Menedżerskich, zatytułowanych „eBiznes- klucz do przyszłości”, w dniach 18 i 19 maja 2004 r. zostanie nawiązany dialog między środowiskami akademickimi i ścisłą kadrą kierowniczą

Warsztaty menedżerskie już po raz drugi więcej »

Scroll to Top