Anita Marczułajtis została Rzecznikiem Prasowym portalu internetowego o2.pl.
Anita Marczułajtis ma 27 lat, urodziła się i wychowała w Zakopanem, zimowej stolicy polskich Tatr. Studia magisterskie ukończyła na Uniwersytecie Warszawskim w instytucie Etnologii i Antropologii Kulturowej. Dyplom z zakresu PR uzyskała w podyplomowym studium PR przy Instytucie Stosowanych Nauk Społecznych UW i Instytucie Filozofii i Socjologii Polskiej Akademii Nauk. W latach 1999-2001 pracowała jako redaktor naczelny magazynu Deska Snowboarding. Nieprzerwanie od 7 lat zajmuje się kreowaniem wizerunku medialnego swojej siostry, snowboardzistki Jagny Kolasińskiej-Marczułajtis. Anita jest miedzy innymi Akademicką Wicemistrzynią Polski w narciarstwie alpejskim oraz Mistrzynią Polski Amatorów w snowboardzie.
W o2.pl Anita Marczułajtis będzie odpowiedzialna za za strategię Public Relations, dbając o wizerunek portalu i związanych z nim produktów.
„Anita kojarzona jest głównie ze snowboardem, sportem ludzi młodych, aktywnych, dla których internet jest głównym źródłem rozrywki i narzędziem pracy. Chcieliśmy, żeby właśine taka osoba była naszym ambasadorem w kontaktach z mediami” podkreśla Jacek Świderski, członek zarządu o2.pl.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.