Firma Scania, klient Scala Business Solutions Polska od 1993 roku, rozpoczęła wdrożenie znacznie bogatszego funkcjonalnie i nowocześniejszego systemu iScala 2.1. Decyzja ta spowodowana jest rozszerzeniem działalności firmy Scania na rynku polskim i zwiększeniem produkcji autobusów w fabryce w Słupsku.
Do grona klientów Scali dołączył również Hotel Radisson.
Firma Scania dotychczas korzystała z rozwiązań Scali tylko w zakresie finansów. Dynamiczny rozwój firmy i zwiększenie produkcji autobusów w Polsce znacznie zwiększyło wymagania firmy odnośnie systemu informatycznego. Scania wzięła pod uwagę kilku dostawców, dokładnie analizując funkcjonalności oferowanych przez nich rozwiązań. Szczególnie ważna dla Scanii była możliwość elektronicznej wymiany dokumentów z dostawcami. Zarząd spółki zdecydował się na kontynuację współpracy z firmą Scala i wdrożenie jej nowego rozwiązania – iScala 2.1.
Obecnie wdrażany jest moduł produkcyjny oraz moduły logistyczne (w tym: Zamówienia zakupu, Sprzedaż i Kontrola magazynu). Wdrożenie tych rozwiązań usprawni przede wszystkim planowanie zakupów oraz kontrolę realizacji poszczególnych zamówień. Odzwierciedlenie procesu produkcyjnego w systemie pozwoli na elastyczne raportowanie efektywną kontrolę i analizę stanu realizacji poszczególnych etapów produkcji autobusów oraz optymalizację stanów magazynowych. Wszystkie nowe moduły zostaną zintegrowane z dotychczas wykorzystywanymi modułami finansowymi, co umożliwi automatyczne przekazywanie danych, dotyczących produkcji, do księgowości. W drugim etapie wdrożone zostaną narzędzia do elektronicznej wymiany danych między Scanią a jej dostawcami, co dodatkowo przyspieszy obsługę zamówień i wyeliminuje potencjalne błędy. Zakończenie wdrożenia w Scanii, rozpoczętego 28 marca, planowane jest na połowę czerwca b.r. Biorą w nim udział zespoły wdrożeniowe składające się z pracowników Scanii i konsultantów Scali.
Hotel Radisson w Krakowie to kolejna firma z branży hotelarskiej, która dołączyła w ostatnim czasie do grona klientów Scali. Wdrożenie iScala 2.1. w nowo otwartym krakowskim hotelu Radisson wdrożenie rozpocznie się w maju i potrwa 6 tygodni. Rozwiązania Scali zostały dotychczas wdrożone w hotelach: Marriott, Bristol, Amber Baltic, Hyatt oraz warszawskim Radissonie.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.