iScala 2.1

Dobry pierwszy kwartał Scali w Polsce

Do grona klientów Scala Polska dołączyły kolejne polskie przedsiębiorstwa, które wybrały rozwiązanie iScala 2.1 w celu usprawnienia swojej działalności. Tym samym liczba klientów Scala Polska przekroczyła 200 przedsiębiorstw. „Początek tego roku był bardzo udany dla Scali w Polsce – powiedział Peter Bornschein, Dyrektor Zarządzający Scala Business Solutions Polska. – Przychody naszej firmy w pierwszym kwartale […]

Dobry pierwszy kwartał Scali w Polsce więcej »

Scala pozyskuje dwóch nowych klientów

Firma Scania, klient Scala Business Solutions Polska od 1993 roku, rozpoczęła wdrożenie znacznie bogatszego funkcjonalnie i nowocześniejszego systemu iScala 2.1. Decyzja ta spowodowana jest rozszerzeniem działalności firmy Scania na rynku polskim i zwiększeniem produkcji autobusów w fabryce w Słupsku. Do grona klientów Scali dołączył również Hotel Radisson. Firma Scania dotychczas korzystała z rozwiązań Scali tylko

Scala pozyskuje dwóch nowych klientów więcej »

Wdrożenia iScali 2.1. w Biesterfeld Polska Sp. z o.o.

Firma Biesterfeld Polska Sp. z o.o. , należąca do niemieckiej Grupy Biesterfeld, paneuropejskiego dystrybutora tworzyw sztucznych, rozpoczęła korzystanie z systemu iScala 2.1. Wdrożenie systemu trwało 3 miesiące i objęło moduły: finansowy, logistyczny i płacowy. System iScala zapewnia szybki dostęp do informacji zarządczej zarówno kierownictwu firmy w Polsce, jak i korporacji w Niemczech. Firma Biesterfeld Polska

Wdrożenia iScali 2.1. w Biesterfeld Polska Sp. z o.o. więcej »

Scroll to Top