netPR.pl rozpoczęło współpracę z CentrumPrasowe.net – serwisem należącym do agencji informacyjnej Com-Media, specjalizującej się w dostarczaniu treści informacyjnych do firmowych serwisów internetowych.
W ramach nawiązanej współpracy informacje prasowe publikowane w biurach prasowych budowanych przez netPR.pl trafią wprost do systemu redakcyjnego, z którego korzystają dziennikarze Com-Media. PR-owcom zagwarantuje to szybkość docierania informacji do dziennikarzy, dziennikarzom zaś – najbardziej przyjazną formę dostępu do informacji.
Dzięki nawiązanej współpracy mniejsze firmy zainteresowane korzystaniem z biur prasowych oferowanych przez netPR.pl uzyskają pomoc ze strony Com-Media w zakresie redagowania komunikatów prasowych.
„Czasami nawet ciekawe wydarzenie nie zostaje zauważone przez media z powodu źle zredagowanego komunikatu prasowego. Liczymy, że nasza dziennikarska pomoc będzie dla wielu mniejszych firm pierwszym krokiem w kierunku PR i przygotuje je w przyszłości do korzystania z usług zewnętrznych agencji public relations” – powiedział Marcin Pijaczyński, dziennikarz CentrumPrasowe.net.
„Znam redaktorów Com-Media jeszcze z czasów, kiedy stanowili zespół dziennikarski Kopernik.pl. Cieszę się, że budują firmę, która ma być przystępnym cenowo dostawcą specjalistycznego kontentu do serwisów tematycznych i firmowych” – powiedział Marek Woźniak, dyrektor zarządzający netPR.pl.
„netPR.pl jest dla nas idealnym partnerem w promowaniu Com-Media jako dostawcy treści do serwisów korporacyjnych. Witryny polskich firm cały czas są bardziej folderami reklamowymi niż mini mediami. Coraz więcej z nich zaczyna jednak rozumieć, że Internet jest medium informacji. Razem z netPR.pl będzie nam łatwiej dążyć do tego, aby polski Internet był lepszy na poziomie witryny firmowej” – twierdzi Joanna Gacka, dyrektor firmy Com-Media.
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.