netPR.pl

PAP wspólnie z netPR.pl

Polska Agencja Prasowa oraz netPR.pl – dostawca rozwiązań internetowych dla branży public relations – udostępniły nową usługę polegającą na dostarczeniu informacji prasowych z poziomu biur prasowych firm i instytucji bezpośrednio do systemu redakcyjnego PAP. Nowa usługa możliwa jest dzięki integracji aplikacji biura prasowego z systemem redakcyjnym agencji. Jedno dodatkowe kliknięcie w trakcie procesu publikacji informacji […]

PAP wspólnie z netPR.pl więcej »

Optimum Public Relations w Internecie

Optimum PR uruchomiła nowy serwis internetowy. Jego zadaniem jest pomoc w promowaniu oferty agencji oraz wspomaganie działań e-PR prowadzonych dla Klientów. Nowa witryna znajduje się pod adresem www.optimumpr.pl 'Każdy ma swoją historię, czasem warto o niej opowiedzieć…’ – tak brzmi pierwsze hasło nowej witryny. W serwisie wykorzystano kilkanaście fotografii osób wykonujących określony zawód lub znajdujących się

Optimum Public Relations w Internecie więcej »

NetSprint i WP podejmują walkę ze spamem w wyszukiwarkach

Zespoły NetSprint.pl i portalu WP.pl poinformowały o wprowadzeniu rozwiązań mających na celu radykalne ograniczenie indeksowania stron stosujących techniki powszechnie uważane za spamerskie. Efektem prac jest zdecydowana poprawa jakości indeksowanych dokumentów, a w rezultacie dalszy wzrost precyzji wyników. Sztuczne zawyżanie pozycji strony w wynikach wyszukiwania wykorzystujące liczne niedozwolone techniki (spam) jest jednym z najpoważniejszych problemów wyszukiwarek

NetSprint i WP podejmują walkę ze spamem w wyszukiwarkach więcej »

netPR.pl współpracuje z CentrumPrasowe.net

netPR.pl rozpoczęło współpracę z CentrumPrasowe.net – serwisem należącym do agencji informacyjnej Com-Media, specjalizującej się w dostarczaniu treści informacyjnych do firmowych serwisów internetowych. W ramach nawiązanej współpracy informacje prasowe publikowane w biurach prasowych budowanych przez netPR.pl trafią wprost do systemu redakcyjnego, z którego korzystają dziennikarze Com-Media. PR-owcom zagwarantuje to szybkość docierania informacji do dziennikarzy, dziennikarzom zaś

netPR.pl współpracuje z CentrumPrasowe.net więcej »

BCA S.A. inwestuje w Internet Public Relations

Agencja public relations Business Communications Associates S.A. (BCA S.A.) uruchomiła nowy system komunikacji z mediami. Łączy on funkcje bazy mediów, programu pocztowego i biura prasowego online. System przygotowano w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie ze strony dziennikarzy na dostarczanie informacji drogą elektroniczną oraz z myślą o klientach agencji, którzy coraz częściej potrzebują możliwości błyskawicznego komunikowania się

BCA S.A. inwestuje w Internet Public Relations więcej »

Partnerstwo niezbędne dla polskiego Public Relations

W dniu 19 września 2002r. Polskie Stowarzyszenie Public Relations (PSPR) oraz internetPR.pl, serwis polskich praktyków Public Relations, którego pomysłodawcą jest firma netPR.pl, poinformowały o podpisaniu porozumienia o współpracy. Przedmiotem współpracy będzie kreowanie serwisu internetowego społeczności Public Relations, skupiającego zarówno praktyków-specjalistów ds. PR, jak też teoretyków i osoby zainteresowane tą tematyką. Celem współpracy jest rozpowszechnianie i

Partnerstwo niezbędne dla polskiego Public Relations więcej »

Scroll to Top