Oglądalność serwisów podatkowych wzrosła gwałtownie już w styczniu. Liczba użytkowników odwiedzających witryny o tej tematyce zwiększyła się w tym miesiącu ponad dwukrotnie w porównaniu z grudniem. Wskazuje to na fakt,iż wielu internautów już na początku roku poszukiwało porad i wskazówek, jak uporać się z wypełnieniem formularza rozliczeniowego. Kolejne miesiące pozostające do terminu składania zeznania podatkowego były coraz aktywniejsze, jednak różnica pomiędzy nimi nie była już tak znacząca i wynikała być może z systematycznego przyrostu liczby użytkowników serwisów w ogóle.
Część internautów zaczęła szukać pomocy w wypełnianiu formularzy rozliczeniowych już w styczniu, kiedy tylko zakłady pracy zaczęły wydawać druki PIT, część jednak podeszła do tego obowiązku całkiem odwrotnie – czekała z nim do ostatniej chwili. Najbardziej aktywnym okresem okazały się dwa przedostatnie dni kwietnia, 28 i 29 tego miesiąca, poniedziałek i wtorek. Co interesujące, wysokie natężenie ruchu na serwisach podatkowych utrzymywało się jeszcze w środę, ostatniego dnia kwietnia. Liczba użytkowników w te dni kilkakrotnie przekroczyła liczbę odnotowaną po opadnięciu „fiskusowej gorączki”, w dni robocze kolejnego miesiąca, maja.
Ruch na serwisach poświęconych podatkom był znacznie wyższy w dni robocze niż w weekendy, a w ciągu dni roboczych jego największe natężenie przypadało na godziny 9.00 – 14.00.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.