Agencja HYPERmedia stworzyła dwa nowe serwisy internetowe: marka.pl – serwis Polskiego Stowarzyszenia Wytwórców Produktów Markowych ProMarka oraz jobservice.pl – witrynę agencji Agencji Doradztwa Personalnego Job Service.
Pierwszy z nowych serwisów internetowych zawiera szczegółowe informacje dotyczące ochrony marki oraz aktualne przepisy prawne mające na celu ochronę ogólnie znanych znaków towarowych. Jest szerokim kompendium wiedzy dla wielu firm – wytwórców z sektora FMCG – będących członkami stowarzyszenia. Podmioty rozważające przystąpienie do stowarzyszenia mogą znaleźć w serwisie internetowym między innymi odpowiedzi na pytania dotyczące korzyści i praw płynących z członkostwa.
Dla poszukujących pracy witryna jobservice.pl stanowi nową platformę ułatwiającą wyszukanie ofert według zadanych kryteriów. Umożliwia również przeglądanie aktualnych propozycji pracy znajdujących się w bazie. Agencja HYPERmedia zaimplementowała w serwisie moduł umożliwiający firmom poszukującym pracowników zamieszczanie ogłoszeń o oferowanych stanowiskach pracy.
http://www.jobservice.pl
http://www.marka.pl
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.