One-2-One, kreator nowych kanałów komunikacji w oparciu o technologie komórkowe, otrzymał dwa wyróżnienia w Konkursie Marketingu Bezpośredniego „Złota Strzała” organizowanym przez redakcję Media i Marketing. Nagrodzony projekt, przygotowany specjalnie dla Radia Eska, umożliwiał intuicyjne pobieranie dzwonków telefonicznych odpowiadających odtwarzanym utworom z listy „Gorąca Setka”. Praca została wyróżniona w kategoriach „Innowacje” oraz „Marketing Bezpośredniej Reakcji”.
„Bardzo się cieszę, że jury doceniło nasz projekt. SMS umożliwia nie tylko jednokierunkową komunikację pomiędzy słuchaczami a stacjami . Jest to narzędzie, które pozwala identyfikować poszczególnych słuchaczy, ich aktywność i zainteresowania. W zamian za zaangażowanie w tworzenie audycji, radio każdemu ze słuchaczy może zaproponować SMSem coś unikatowego, odpowiadającego jego gustom” – powiedział Tomasz Długiewicz, z One-2-One.
Istota projektu polegała na tym, że zamówienie dzwonka odbywało się przez wysłanie krótkiego hasła w trakcie trwania słuchanego utworu bez konieczności podawania jego tytułu lub wykonawcy. Jury konkursu w projekcie One-2-One doceniło fakt, że był to pierwszy tego typu projekt w Polsce i jeden z pierwszych na świecie. W skład jury konkursu weszli znani przedstawiciele marketingu bezpośredniego. Wśród nich m.in. Piotr Badowski – prezes Euro RSCG Dialog, Tomasz Grzybowski dyrektor zarządzający warszawskiego oddziału TequilaBTL Group i Sławomir Stępniewski – prezes HYPERmedia.
W tym roku konkurs Marketingu Bezpośredniego „Złota Strzała”zorganizowano po raz dwunasty. Jego celem jest promocja innowacyjnych oraz efektywnych marketingowo projektów. W tegorocznej edycji, prace można było zgłaszać w dwunastu kategoriach.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.