Zakończyła się trzecia edycja konkursu Piłkarzyki w portalu Gazeta.pl – największego w polskim internecie menedżera piłkarskiego. Główną nagrodę – skuter Gilera DNA 50 – zdobył „rzutem na taśmę” Andrzej Piątek, prezes klubu Gostki. Pan Andrzej w ostatniej rundzie odebrał zwycięstwo prowadzącej od kilku kolejek drużynie Pogromcy Dziewic: „Na pięć minut przed rozpoczęciem meczów ostatniej kolejki zdecydowałem się na manewr: Sobolewski na ławkę rezerwowych, Pawlak do gry. Ta zmiana dała mi wygraną. Sobolewski nie zagrał, a Pawlak zdobył trzy punkty” – wyjaśnia genezę sukcesu Andrzej Piątek.
Trzecia edycja Piłkarzyków była – pod każdym względem – rekordowa:
Użytkownicy założyli 68 i pół tysiąca drużyn (44 tysiące w poprzedniej edycji)
powstało 5187 lig prywatnych (4300 w poprzedniej edycji)
prawie 39 tysięcy graczy zgłosiło swoje drużyny do lig klubowych (ich klasyfikacje wygrali kibice Wisły Kraków, przed Legią Warszawa i Lechem Poznań)
prawie 50 tysięcy graczy uczestniczyło w ligach regionalnych (zwyciężyło Mazowsze przed Małopolską i Górnym Śląskiem)
gracze w Piłkarzyki przeprowadzili półtora miliona transakcji sprzedaży i kupna piłkarzy.
50 tysięcy razy gracze wzbogacali budżet swoich drużyn o pieniądze od sponsorów (którymi byli w tej edycji: Elf, Multibank i Blue Sky Travel)
Ponad tysiąc osób zamówiło SMS-em opcję Piłkarzyki Plus, płatnej wersji gry zawierającej rozbudowane statystyki, możliwość personalizacji stron drużyny oraz wyniki wysyłane SMS-em)
W czasie trzech miesięcy trwania konkursu (od marca do maja) serwis odwiedziło 360 tysięcy unikalnych użytkowników
Statystyczny gracz w Piłkarzyki generował co miesiąc 30 odsłon serwisu. W sumie w czasie trwania konkursu serwis zanotował prawie 13 milionów odsłon.
„Potwierdziliśmy naszą wiodącą pozycję na rynku gier sportowych w polskim internecie” – mówi Jarosław Śliżewski, szef Gazety Online. „Bardzo cieszymy się z tego, że udało nam się stworzyć wokół Piłkarzyków zaangażowaną i lojalną społeczność – grupę ludzi, która grając po prostu świetnie się bawi. A najważniejsze, że grupa ta stale rośnie” – dodaje Śliżewski. Zdaniem szefa Gazety Online na sukces Piłkarzyków zadziałał też model wprowadzania płatnych usług w Piłkarzykach. „Nie trzeba płacić, żeby grać i odnieść sukces w Piłkarzykach. Usługi płatne funkcjonują równolegle do wersji darmowej i są przeznaczone dla najbardziej zaangażowanych graczy” – podkreśla Śliżewski.
Kolejna edycja Piłkarzyków rusza pod koniec lipca.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.