home.pl w pierwszym półroczu 2003 roku osiągnął znaczny wzrost przychodów ze sprzedaży usług, dynamicznemu przyrostowi uległ również zysk spółki. Pozyskane środki będą w głównej mierze wykorzystywane do rozbudowy infrastruktury telekomunikacyjnej oraz poszerzenia oferty o nowe usługi dla małych i średnich przedsiębiorstw.
W ciągu dwóch pierwszych kwartałów przychody home.pl z tytułu sprzedaży usług wyniosły 2,97 mln złotych i były o 16,6% lepsze niż w analogicznym okresie 2002 roku. Zdecydowanie większą dynamikę wzrostu wykazał zysk brutto jaki firma wypracowała w pierwszych 6-ciu miesiącach, wzrósł on o ponad 40% i wyniósł 1,27 mln złotych.
Głównym źródłem przychodów wpływającym na wielkość sprzedaży były usługi webhostingowe (utrzymywanie serwisów internetowych, poczta elektroniczna), które firma świadczy przede wszystkim firmom z sektora małych i średnich przedsiębiorstw. W kolejnych kwartałach 2003 roku spodziewana jest znaczna dywersyfikacja przychodów, która będzie wynikiem poszerzania oferty home.pl o nowe usługi. W lipcu br. spółka zaoferowała usługę rejestracji i utrzymywania domen z końcówką „.pl”, co było efektem porozumienia zawartego z Naukową i Akademicką Siecią Komputerową; w trzecim kwartale home.pl zamierza uruchomić ogólnopolski numer dostępowy do Internetu (dial-up).
„Cieszą nas dobre wyniki finansowe jakie osiągnęliśmy w pierwszym półroczu, udało się znacznie zwiększyć przychody i utrzymać w ryzach strukturę kosztów, co korzystnie odbiło się na wysokości zysku. Trzeci i czwarty kwartał to tradycyjnie okres ożywienia dla branży informatycznej, zakładamy więc dalszy dynamiczny wzrost przychodów i tym samym osiągnięcie rekordowych w naszej historii wyników. Z pewnością dużą rolę odegrają tu nowe usługi jakie zaoferujemy w tym czasie naszym Klientom” – komentuje Piotr Kapcio, dyrektor ds. marketingu home.pl
17 lipca 2003 home.pl rozpoczęła akcję promocyjną umożliwiającą rejestrację polskich i globalnych domen internetowych 50 procent taniej. Koszt rejestracji domeny typu „.pl” w okresie akcji promocyjnej wynosi jedynie 100 zł netto, dla domen funkcjonalnych typu „.com.pl” cena rejestracji wynosi 75 zł netto.
Wpisy promowane
- Zaplanuj świąteczne wydatki dla pracowników – Jak wybrać idealny prezent?Święta Bożego Narodzenia to czas, który w wielu firmach wiąże się nie tylko z magią i wspólnymi świętowaniem, ale również ...
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
Wydarzenia
E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
Najnowsze wpisy
- Salesforce Shopping Index Q1 2024 – kupujący oszczędzająi odkładają zakupy na późniejW pierwszym kwartale roku dane dotyczące zakupów pokazują nieoczekiwane zwroty akcji. Spodziewaliśmy się obniżek stóp procentowych, ale teraz, gdy inflacja ...
- Nowa integracja z Przelewy24 dostępna dla Klientów Shoper w ramach usługi Shoper PłatnościShoper oraz PayPro SA, właściciel marki Przelewy24, ogłaszają współpracę. Sprzedawcy zyskają możliwość korzystania z usług dodatkowego dostawcy w ramach Shoper ...
- MAKRO Companion: nowa aplikacja dla gastronomiiMakro Companion to najnowsza aplikacja mobilna Grupy METRO dedykowana branży HoReCa. Jej głównym celem jest ułatwienie i przyspieszenie procesu zamawiania ...
- ERLI: Szybsze zwroty w paczkomatachERLI uruchomił dla swoich klientów nową usługę, dzięki której zwroty zakupów mają być nie tylko szybsze i wygodniejsze, ale również ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.