Bezpłatne licencje na system TETA CRM oraz rabaty na zakup nowej aplikacji mogą wygrać firmy, które wezmą udział w konkursie zorganizowanym przez TETA S.A. , wrocławskiego producenta systemów wspomagających zarządzanie.
„Konkurs na stronach TETY jest skierowany w głównej mierze do małych i średnich przedsiębiorstw, które mają świadomość roli, jaką odgrywają właściwe relacje z klientami, jednak nie decydują się na zakup markowego oprogramowania CRM ze względu na wysokie koszty. Naszym celem jest pokazanie alternatywy w postaci funkcjonalnego produktu w przystępnej cenie. Oczywiście o jego zaletach najszybciej przekonają się zwycięzcy naszego konkursu, którzy zostaną nagrodzeni licencjami TETA CRM.”” – powiedział Jerzy Krawczyk, prezes TETA S.A.
Odpowiedzi na pytania konkursowe będą oceniane przez komisję składającą się z ekspertów z dziedziny CRM – konsultantów firmy Process4E i TETA S.A. Akcja została także wsparta mailingiem do wyselekcjonowanej grupy osób. Laureatami konkursu zostaną firmy, które udzielą najciekawszych odpowiedzi na pytania konkursowe.
Kampania rozpoczęła się 15 lipca.
http://www.teta.com.pl/konkurs
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.