Jerzy Krawczyk

TRUSTMATE: 40% Polaków ma problem z fałszywymi recenzjami

Jak wynika z najnowszego badania TRUSTMATE.io, niemal 40% Polaków spotkało się z fałszywymi opiniami w Internecie. Co więcej, aż 25% badanych miało trudności z odróżnieniem prawdziwych recenzji od tych nieautentycznych. To zjawisko wskazuje na coraz bardziej zaawansowane techniki manipulacji opiniami, które mogą wpływać na decyzje zakupowe konsumentów. Pomimo działań podejmowanych przez UOKiK, proceder ten wciąż […]

TRUSTMATE: 40% Polaków ma problem z fałszywymi recenzjami więcej »

Tylko 25% lokalnych firm ma stronę internetową, a 68% Polaków szuka opinii

Tylko 25% firm działających lokalnie posiada stronę internetową, podczas gdy ponad 68% Polaków szuka w sieci opinii o tych przedsiębiorstwach przed zakupem, wynika z najnowszych badań TRUSTMATE.io. 27% internautów czyta recenzje „zawsze”, a 41% „często”. Najbardziej aktywni w czytaniu recenzji są mieszkańcy województwa lubuskiego, pomorskiego, warmińsko-mazurskiego i zachodniopomorskiego, a także osoby z wykształceniem podstawowym/gimnazjalnym. Podsumowanie

Tylko 25% lokalnych firm ma stronę internetową, a 68% Polaków szuka opinii więcej »

Tylko 25% lokalnych firm ma stronę internetową, a 68% Polaków szuka opinii 1

Raport – handel opiniami w sieci

Firmy sprzedające w sieci walczą coraz zacieklej o klientów. A ponieważ aż 95% internautów przed zakupem sprawdza recenzje, to niektóre e-sklepy sięgają po nieuczciwe praktyki. Jak wynika z najnowszych danych TrustMate, blisko dwa tysiące sklepów online w Polsce kupuje fikcyjne recenzje. Proceder ma miejsce, pomimo że kary za takie praktyki sięgają do 10% obrotu e-sklepów.

Raport – handel opiniami w sieci więcej »

Prospekt emisyjny TETY w KPWiG

Wrocławska spółka informatyczna TETA złożyła prospekt emisyjny w Komisji Papierów Wartościowych i Giełd. W czwartym kwartale bieżącego roku firma zamierza przeprowadzić publiczną ofertę akcji i zadebiutować na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Dynamiczny rozwój TETY sprawił, że spółka zdecydowała się poszukać środków na kolejne inwestycje na rynku publicznym. – Celem firmy jest zdobycie 30% udziałów w

Prospekt emisyjny TETY w KPWiG więcej »

TETA rozwija systemy HR

W lutym 2005 roku TETA wprowadziła do sprzedaży nowe narzędzia w firmie. Jest to samoobsługowa platforma internetowa pod nazwą TETA HRM. Nowe rozwiązanie TETY uzupełnia aplikację TETA Personel, najpopularniejszy w Polsce program kadrowo-płacowy (źródło: IDC, raport Rynek HRM w Polsce, 20 grudnia 2004). Nowy system rozszerza funkcjonalność obecnego modułu 'Zarządzanie Personelem’. Przy pomocy pakietu TETA HRM każdy

TETA rozwija systemy HR więcej »

II Kongres Użytkowników Oprogramowania TETA

200 kluczowych klientów TETY S.A. wzięło udział w Kongresie Użytkowników Oprogramowania, który odbył się w dniach 16-17 czerwca w Wiśle. Spotkanie stało się okazją do prezentacji najnowszych rozwiązań TETY – Portalu Korporacyjnego, systemu Cash Management oraz modułu obsługi wierzytelności. Zaprezentowano również strategię rozwoju firmy i jej produktów. Partnerami kongresu były Microsoft, Oracle oraz Hewlett –

II Kongres Użytkowników Oprogramowania TETA więcej »

Scroll to Top