Od 8 sierpnia dostępny jest alternatywny sposób uzyskiwania korzyści z udziału w Programie Partnerskim Allegro.pl. Każdy Partner serwisu aukcyjnego może otrzymać 2% od wartości zakupów, dokonanych przez osobę, która zarejestruje się po wizycie na jego stronie WWW.
Każdy Partner ma możliwość dokonania jednorazowego wyboru: pozostaje przy dotyczasowym systemie (0,10 zł na kliknięcie + 10% od wpłat poleconych Sprzedających) albo przechodzi na nowy (2% od zakupów, bez opłat za kliknięcie) bez możliwości wycofania decyzji.
Kolejna nowość to możliwość zastosowania (oprócz dostępnych dotychczas bannerów reklamowych) paneli wyszukiwarki, dzięki którym odwiedzający współpracujący z Allegro serwis będzie mógł łatwo wyświetlić listę interesujących go przedmiotów wystawionych w danym momencie na Allegro.pl. Panel wyszukiwarki to szansa na uatrakcyjnienie takiej witryny. Może on też okazać się narzędziem skuteczniejszym niż banner reklamowy.
Program Partnerski, który umożliwia właścicielom stron WWW zarabiać na promowaniu serwisu aukcyjnego, działa w Allegro od kilkunastu miesięcy. W tym czasie, dzięki współpracy z Partnerami, społeczność Allegro powiększyła się o niemal 100 tysięcy Użytkowników.
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.