TETA S.A. rozpoczęła wdrożenie systemu TETA_Personel w Grupie ALLIANZ Polska. Aplikacja będzie obsługiwała wszystkie spółki Grupy w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi. Allianz jest kolejnym, po m.in. PKO/Handlowy PTE, Commercial Union, Hestia Insurance i Winterthur klientem TETY z branży finansowo-ubezpieczeniowej.
„Zdecydowaliśmy się na wymianę oprogramowania kadrowo-płacowego, ponieważ wykorzystywany dotychczas system zaczął być dla nas niewystarczający. Wybierając nowego dostawcę braliśmy pod uwagę przede wszystkim TETĘ, CDN/ComArch i Oracle. Przyglądaliśmy się funkcjonalnościom aplikacji, odwiedzaliśmy referencyjnych klientów i śledziliśmy doniesienia prasowe. TETA przekonała nas możliwościami systemu i dużą elastycznością w dopasowaniu go do naszych potrzeb. Jej aplikacja zapewni sprawną obsługę rozbudowanej struktury Grupy Allianz, wsparcie szkoleń dla agentów, będzie też połączona z modułem naliczającym prowizje. Wszystko to przy zachowaniu konkurencyjnej ceny.” – mówi Stanisław Musiał, Dyrektor ds. Konsultingu Informatyczno-Biznesowego.
Zakres wdrożenia obejmie pełną funkcjonalność aplikacji. Za pomocą zainstalowanego kiosku internetowego każdy pracownik będzie mógł połączyć się z bazą danych przez przeglądarkę internetową i w ten sposób uzyskać interesujące go informacje.
„Specyfika branży, ale przede wszystkim unikatowe potrzeby Grupy Allianz spowodowały, że dokonaliśmy szereg zmian i modyfikacji w naszej aplikacji. Obecnie, odbiorcy systemów dokładnie wiedzą, czego oczekują od dostawców ERP. Myślę, że jest to bardzo pozytywne zjawisko. Dla nas taka postawa jest nieocenionym źródłem informacji na temat przyszłego kształtu aplikacji” – powiedział Jerzy Krawczyk, prezes TETA S.A.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.