Serwis WebInside.pl przeszedł poważną modernizację i gruntownie zmienił swój wizerunek.
Publikacje, artykuły i wszelkiego rodzaju materiały są pogrupowane wg trzech głównych działów serwisu – Technologii WWW, który zawiera vademecum wiedzy z zakresu języków programowania stron WWW: PHP, HTML, CSS, FLASH i JAVASCRIPT, Webdesignu, który porusza tematy związane z grafiką na potrzeby witryn WWW, oraz e-Marketingu – zawierającego praktyczne porady marketerów do promocji stron w sieci Internet.
Ponadto w serwisie znalazły się nowe działy o monitorowaniu witryn internetowych i pracy w technologiach IT, współtworzące przez znane Polskie firmy Global eMarketing S.A.oraz Communication Partners, właściciela pracuj.pl.
„Zmiany kosztowały nas trzy miesiące bardzo ciężkiej pracy, co zapewne zauważyli nasi użytkownicy, którzy przysyłali listy z prośbami o aktualizację. Mamy autorski system CMS do zarządzania redakcją i serwisem, a wprowadzając nowe WebInside.pl stawiamy na rzetelność, dzięki ludziom, którzy znają doskonale branżę. Nowe działy, nowa oprawa graficzna, praktycznie wszystko od nowa. Mam nadzieję, że w jakimś stopniu pomożemy ludziom poznać tajniki tworzenia stron WWW” – mówi Dawid Kulbaka – redaktor naczelny WebInside.pl.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.