Global eMarketing

HYPERmedia dla Gemiusa

W ostatnich dniach największa internetowa firma badawcza Global eMarketing SA zmieniła nazwę na Gemius SA. Wydarzeniu temu towarzyszyło powstanie nowego serwisu internetowego firmy, której autorem jest agencja HYPERmedia. HYPERmedia jest jedną z pierwszych firm, która wykorzystała rozwiązania proponowane przez Gemius na szeroką skalę. Ta już ponad dwuletnia współpraca obu firm pozwoliła HYPERmedia poznać specyfikę Gemius […]

HYPERmedia dla Gemiusa więcej »

Przez satelitę do sieci

Firma Global eMarketing SA zbadała niedoceniany do tej pory w Polsce rynek satelitarnego dostępu do Internetu. W wyniku analizy powstał raport pt.: „Szerokopasmowy satelitarny dostęp do Internetu – możliwości implementacji na rynku polskim”, którego celem jest ocena szans dalszego rozwoju tego typu usług. Prezentowany raport omawia aktualną sytuację na rynku szerokopasmowego satelitarnego dostępu do Internetu

Przez satelitę do sieci więcej »

„Prawdziwy Profil” Internautów Wakacje.pl

Dom Mediowy Ad.net w ramach programu przeprowadził badanie „Prawdziwy Profil” internautów portalu turystycznego Wakacje.pl. Za zbieranie i analizę danych odpowiadały firmy: Global eMarketing S.A. oraz I-Metria S.A. W badaniu połączono dwie metody site-centric (ilościowa analiza odwiedzalności) i user-centric (analiza profilu użytkowników). Pomiary te przedstawiły ruch internetowy na witrynie oraz utworzyły profil społeczno-demograficzny użytkowników Wakacje.pl. Badanie

„Prawdziwy Profil” Internautów Wakacje.pl więcej »

25 tys osób badanych w PBI

Największe jak dotychczas badanie użytkowników sieci Internet w Polsce, znane także pod nazwą Polskie Badanie Internetu, obejmuje już ponad 25 tysięcy osób. Wypełnili oni ankiety rekrutacyjne i zainstalowali specjalnie przygotowaną aplikację netPanel, dzięki której możliwe jest pozyskiwanie danych na temat zachowań polskich użytkowników Sieci. Tak pozytywna reakcja użytkowników sieci pozwala z optymizmem oceniać szanse na

25 tys osób badanych w PBI więcej »

Activeweb rozszerza swoje usługi

Dzięki umowie zawartej z Global eMarketing SA, już od września br. Activeweb rozszerzy zakres swoich usług o ofertę GeMius. Activeweb specjalizuje się w projektowaniu i wdrażaniu projektów internetowych dla medycyny oraz przemysłu farmaceutycznego. Firma posiada unikalne doświadczenie w tworzeniu i wdrażaniu e-rozwiązań, portali oraz systemów zarządzania treścią dla dużych zespołów. Teraz oprócz własnego systemy trackingowego

Activeweb rozszerza swoje usługi więcej »

Wyższe przychody Interii

INTERIA.PL S.A. w II kwartale 2003 roku osiągnęła przychody ze sprzedaży na poziomie 4 325 tys. zł w porównaniu do 3 888 tys. zł w II kwartale 2002 roku co oznacza wzrost o ponad 11%. Przychody w pierwszym półroczu 2003 w wysokości 7 932 tys. zł są wyższe o blisko 18% od przychodów uzyskanych w

Wyższe przychody Interii więcej »

Zmiany w WebInside.pl

Serwis WebInside.pl przeszedł poważną modernizację i gruntownie zmienił swój wizerunek. Publikacje, artykuły i wszelkiego rodzaju materiały są pogrupowane wg trzech głównych działów serwisu – Technologii WWW, który zawiera vademecum wiedzy z zakresu języków programowania stron WWW: PHP, HTML, CSS, FLASH i JAVASCRIPT, Webdesignu, który porusza tematy związane z grafiką na potrzeby witryn WWW, oraz e-Marketingu

Zmiany w WebInside.pl więcej »

Scroll to Top