Link4 Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. – pierwsza firma oferująca ubezpieczenia direct w Polsce, po sześciu miesiącach działalności, w dniu 16 lipca 2003 roku zanotowała sprzedaż 25 tysięcy polis komunikacyjnych. Dzienna sprzedaż Link4 kształtuje się na poziomie około 300 polis.
Przypis składki ubezpieczeniowej brutto w omawianym okresie wyniósł 23,630 tys. zł, w tym składka z casco – 9,870 tys. zł. Udział ubezpieczenia casco w portfelu Link4 wynosi około 42 proc. Inkaso składki na dzień 16 lipca 2003 roku osiągnęło 20,765 tys. zł.
Do dnia 16 lipca 2003 roku, Link4 zlikwidowało ponad 570 szkód z polis OC i AC. Średni okres od zgłoszenia szkody do wypłaty odszkodowania w Link4 wynosi 16 dni.
„Po sześciu miesiącach działalności Link4 możemy śmiało stwierdzić, że wprowadziliśmy nową jakość na rynek ubezpieczeń w Polsce. Polisy kupowane przez telefon w Link4 chronią już 25 tysięcy kierowców w naszym kraju. Nowoczesna i korzystna cenowo oferta Link4 utwierdza nas w przekonaniu, że
z ubezpieczeń direct, do końca roku, skorzysta ponad 50 tysięcy Polaków” powiedział Mariusz J. Sarnowski, prezes zarządu Link4 TU SA.
Z badań przeprowadzonych wśród kierowców, którzy skontaktowali się z Link4, 78 proc. osób twierdzi, że sposób zakupu ubezpieczenia w Link4 znacznie oszczędza czas, ponad 60 proc. badanych uznało stawkę ubezpieczenia za zdecydowanie korzystną i atrakcyjną cenowo. Blisko 90 proc. osób, które skontaktowały się z Link4 było zadowolonych z poziomu wiedzy ubezpieczeniowej konsultantów oraz sposobu obsługi w Centrum Obsługi Klientów Link4. Badania zostały przeprowadzone
w pierwszej dekadzie lipca przez ARC Rynek i Opinia na zlecenie Link4.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.