ARC Rynek i Opinia

Bankier.pl – najważniejszy dla dziennikarzy finansowych

Badanie opinii dziennikarzy na temat banków i ich polityki PR przeprowadzone przez ARC Rynek i Opinia potwierdziło pozycję lidera zajmowaną przez Bankier.pl w kategorii internetowych źródeł informacji na temat rynku finansowego.

Comperia.pl w czołówce opiniotwórczych serwisów finansowych

Comperia.pl znalazła się w pierwszej piątce stron internetowych, z których dziennikarze najczęściej uzyskują informacje ekonomiczne i finansowe. Tak orzekli przedstawiciele mediów w najnowszym badaniu „Opinie dziennikarzy na temat banków”, przygotowanym przez Instytut Badawczy ARC Rynek i Opinia. W dzisiejszych czasach wobec ogromnej pogoni mediów za newsem, szczególnego znaczenia nabrały portale, które oferują nie tylko najnowsze …

Comperia.pl w czołówce opiniotwórczych serwisów finansowych więcej »

Bankier.pl popularny wśród dziennikarzy

W zrealizowanym przez instytut badawczy ARC Rynek i Opinia badaniu portal Bankier.pl został uznany przez dziennikarzy ekonomicznych za najbardziej popularne źródło internetowe. W badaniu wzięli udział dziennikarze reprezentujący wszystkie kategorie mediów: prasę, telewizję, radio, portale i wortale tematyczne oraz przedstawiciele agencji informacyjnych. Jest to już drugi raz na przestrzeni roku gdy portal Bankier.pl został wyróżniony …

Bankier.pl popularny wśród dziennikarzy więcej »

25 000 klientów w Link4

Link4 Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. – pierwsza firma oferująca ubezpieczenia direct w Polsce, po sześciu miesiącach działalności, w dniu 16 lipca 2003 roku zanotowała sprzedaż 25 tysięcy polis komunikacyjnych. Dzienna sprzedaż Link4 kształtuje się na poziomie około 300 polis. Przypis składki ubezpieczeniowej brutto w omawianym okresie wyniósł 23,630 tys. zł, w tym składka z casco – …

25 000 klientów w Link4 więcej »

Vortal e-insurance.pl ma już rok

30 września minął pierwszy rok działania vortalu ubezpieczeniowego e-insurance.pl. W tym czasie zdobył on ponad 3.800 stałych, zarejestrowanych czytelników i zajmuje drugie miejsce pod względem oglądalności wśród konkurencyjnych serwisów. Ponad 3.800 osób zdecydowało się dołączyć do grona abonentów biuletynu ubezpieczeniowego e-insurance.pl. Newsletter, przekazywany czytelnikom e-mailem średnio raz w tygodniu, stał się dla większości z abonentów …

Vortal e-insurance.pl ma już rok więcej »

Expander najlepszy dla klienta

Firma badawcza ARC Rynek i Opinia na zlecenie miesięcznika “Profit” przeprowadziła badania sprawdzające jakość obsługi klienta. Najlepiej wypadł bezpłatny i niezależny doradca i pośrednik finansowy Expander. Expander najlepiej traktuje klientów w rozmowach telefonicznych i podczas kontaktów bezpośrednich – wynika z badania przeprowadzonego przez ARC Rynek i Opinia. Podczas badania ankieterzy firmy badawczej odwiedzili oddziały banków …

Expander najlepszy dla klienta więcej »

e-insurance.pl już sprzedaje

Zaledwie dwa tygodnie działalności e-commerce portalu ubezpieczeniowego e-insurance.pl wystarczyły do sprzedania pierwszej polisy ubezpieczeniowej. 29 marca 2002 r. pierwszy klient zdobyty przez e-insurance.pl zdecydował się na wybór Otwartego Funduszu Emerytalnego Allianz oraz wykupił uzupełniającą polisę majątkową obejmującą wyposażenie mieszkania oraz odpowiedzialność cywilną (w TU Allianz). Ponadto cztery osoby złożyły za pośrednictwem portalu e-insurance.pl aplikację wstępną …

e-insurance.pl już sprzedaje więcej »

Przewiń do góry