Comperia.pl w czołówce opiniotwórczych serwisów finansowych

Opublikowano: 13 sierpnia 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , , ,

Comperia.pl znalazła się w pierwszej piątce stron internetowych, z których dziennikarze najczęściej uzyskują informacje ekonomiczne i finansowe. Tak orzekli przedstawiciele mediów w najnowszym badaniu „Opinie dziennikarzy na temat banków”, przygotowanym przez Instytut Badawczy ARC Rynek i Opinia. W dzisiejszych czasach wobec ogromnej pogoni mediów za newsem, szczególnego znaczenia nabrały portale, które oferują nie tylko najnowsze informacje, ale także przedstawiają je …

Hanna LaskowskaComperia.pl w czołówce opiniotwórczych serwisów finansowych

Bankier.pl popularny wśród dziennikarzy

Opublikowano: 24 września 2007. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , ,

W zrealizowanym przez instytut badawczy ARC Rynek i Opinia badaniu portal Bankier.pl został uznany przez dziennikarzy ekonomicznych za najbardziej popularne źródło internetowe. W badaniu wzięli udział dziennikarze reprezentujący wszystkie kategorie mediów: prasę, telewizję, radio, portale i wortale tematyczne oraz przedstawiciele agencji informacyjnych. Jest to już drugi raz na przestrzeni roku gdy portal Bankier.pl został wyróżniony w niezależnym badaniu pierwszym miejscem …

Hanna LaskowskaBankier.pl popularny wśród dziennikarzy

25 000 klientów w Link4

Opublikowano: 30 lipca 2003. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Link4 Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. – pierwsza firma oferująca ubezpieczenia direct w Polsce, po sześciu miesiącach działalności, w dniu 16 lipca 2003 roku zanotowała sprzedaż 25 tysięcy polis komunikacyjnych. Dzienna sprzedaż Link4 kształtuje się na poziomie około 300 polis. Przypis składki ubezpieczeniowej brutto w omawianym okresie wyniósł 23,630 tys. zł, w tym składka z casco – 9,870 tys. zł. Udział ubezpieczenia …

Sylwester Kozak25 000 klientów w Link4

Vortal e-insurance.pl ma już rok

Opublikowano: 7 października 2002. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

30 września minął pierwszy rok działania vortalu ubezpieczeniowego e-insurance.pl. W tym czasie zdobył on ponad 3.800 stałych, zarejestrowanych czytelników i zajmuje drugie miejsce pod względem oglądalności wśród konkurencyjnych serwisów. Ponad 3.800 osób zdecydowało się dołączyć do grona abonentów biuletynu ubezpieczeniowego e-insurance.pl. Newsletter, przekazywany czytelnikom e-mailem średnio raz w tygodniu, stał się dla większości z abonentów głównym źródłem informacji z rynku …

Sylwester KozakVortal e-insurance.pl ma już rok

Expander najlepszy dla klienta

Opublikowano: 2 września 2002. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Firma badawcza ARC Rynek i Opinia na zlecenie miesięcznika „Profit” przeprowadziła badania sprawdzające jakość obsługi klienta. Najlepiej wypadł bezpłatny i niezależny doradca i pośrednik finansowy Expander. Expander najlepiej traktuje klientów w rozmowach telefonicznych i podczas kontaktów bezpośrednich – wynika z badania przeprowadzonego przez ARC Rynek i Opinia. Podczas badania ankieterzy firmy badawczej odwiedzili oddziały banków i Expandera podając się za …

Sylwester KozakExpander najlepszy dla klienta

e-insurance.pl już sprzedaje

Opublikowano: 3 kwietnia 2002. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , ,

Zaledwie dwa tygodnie działalności e-commerce portalu ubezpieczeniowego e-insurance.pl wystarczyły do sprzedania pierwszej polisy ubezpieczeniowej. 29 marca 2002 r. pierwszy klient zdobyty przez e-insurance.pl zdecydował się na wybór Otwartego Funduszu Emerytalnego Allianz oraz wykupił uzupełniającą polisę majątkową obejmującą wyposażenie mieszkania oraz odpowiedzialność cywilną (w TU Allianz). Ponadto cztery osoby złożyły za pośrednictwem portalu e-insurance.pl aplikację wstępną dotyczącą ubezpieczeń na życie. W …

Sylwester Kozake-insurance.pl już sprzedaje