Agencja Interaktywna Adv.pl wprowadza na rynek unikalny produkt – BrandMate. Nowatorska propozycja Adv.pl to rozwiązanie z zakresu Desktop Marketingu, stanowiące nową jakość w dziedzinie marketingu interaktywnego.
– Staramy się wychodzić na przeciw rosnącym wymaganiom naszych Klientów. Jako pierwsza Agencja w Polsce proponujemy produkt, który gwarantuje stałe oddziaływanie na świadomość i podświadomość konsumenta. BrandMate wyznacza nowy poziom interakcji, w którym następuje dialog użytkownika z sublimowanym przekazem reklamowym. Nasze rozwiązanie to duży krok na przód w dziedzinie e-marketingu – mówi Konrad Pankiewicz, Dyrektor Zarządzający w Adv.pl.
BrandMate to interaktywna postać, która żyje na pulpicie komputera. Można ją w bardzo prosty sposób pobrać ze strony www lub poprzez link przesłany przez znajomego, zainstalować i uruchomić. Jednym kliknięciem myszy użytkownik może sprawić, aby BrandMate tańczył, śpiewał, chodził, skakał, prezentował aktualności, katalog produktów, promocje, uruchamiał aplikację off-line jak i on-line, wyszukiwał informacje w sieci Internet. Każda postać tworzona jest według indywidualnych potrzeb Klienta. BrandMate może być zwierzakiem, bohaterem z kreskówki, graficzną wizualizacją znanej osobistości, postacią z opakowania produktu. Jego funkcjonalność może być rozwijana na podstawie dokładnych statystyk, które zawierają dane na temat: ilości uruchomień, średniego czasu działania, ilości wejść na stronę www.
Pierwszym wcieleniem BrandMate’a został FurFur, animowana postać wspierająca markę „Mlekołaki”, firmy Lubella. Grupę celową stanowią dzieci, które poprzez zabawę oswajają się z towarzyszem porannych posiłków.
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.