W ramach realizacji e-marketingowej strategii koncernu farmaceutycznego Schering AG, agencja interaktywna digital One rozwija projekt „Konferencje i Schering w Internecie”. Głównym założeniem przedsięwzięcia jest aktywne rozpowszechnianie specjalistycznej, trudno dostępnej wiedzy medycznej w środowisku lekarskim. Projekt realizowany jest na łamach trzech wortali tematycznych Scheringa: Diagnostyki, Onkologii i Neurologii a jego najważniejszymi elementami są transmisje oraz retransmisje organizowanych seminariów.
Początek projektu przypada na październik ubiegłego roku, kiedy miała miejsce pierwsza z kilku zrealizowanych już konferencji online*. Internetowe transmisje obrazu i dźwięku pozwoliły niejednokrotnie osobom zainteresowanym uczestniczyć za pośrednictwem strony internetowej w prestiżowych konferencjach o charakterze zamkniętym, a nawet wziąć udział w dyskusjach panelowych za pomocą stosownych formularzy zamieszczonych na adekwatnych tematycznie wortalach Scheringa. Autorzy serwisów: diagnostycznego, neurologicznego oraz onkologicznego stworzyli w nich specjalne sekcje, w których specjaliści mogą pobrać interesujące ich materiały postkonferencyjne.
Przyjęty w styczniu br. przez digital One oraz Schering AG harmonogram działań zakłada przeprowadzenie kilkunastu retransmisji do końca 2002 roku, a także – o ile zaistnieje potrzeba – kilku transmisji wybranych imprez naukowych. Retransmitowanie materiału realizowane będzie kilka dni po zakończeniu danego seminarium. Na stronach wortali udostępnione zostaną odpowiednio opracowane pliki audio w formacie MP3 oraz streszczenia poszczególnych prelekcji jako dokumenty tekstowe lub w formie pdf.
Przed konferencjami na stronach każdego z serwisów jego użytkownicy będą mogli zgłosić własne propozycje tematów do poruszenia podczas najbliższego spotkania seminaryjnego oraz awansem zadać pytanie związane z tematem zapowiadanej konferencji.
Zasoby sekcji konferencyjnych serwisów: http://www.diagnostyka.med.pl, http://www.neuro.med.pl oraz http://www.onkohem.med.pl obecnie dostępne są także dla nie zarejestrowanych użytkowników.
http://www.digitalone.pl
http://www.diagnostyka.med.pl
http://www.neuro.med.pl
http://www.onkohem.med.pl
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.