Na zlecenie Stowarzyszenia Towarzystw Funduszy Inwestycyjnych w Polsce, agencja OS3 multimedia stworzyła serwis stfi.pl. Witryna stanowi w pełni profesjonalną, kompletną i aktualną bazę wiedzy o funduszach inwestycyjnych istniejących w naszym kraju. Skierowana jest zarówno do osób poszukujących podstawowych informacji o inwestowaniu, jak i do tych, którzy potrzebują szczegółowych statystyk, czy zestawień.
„Wspólnie z klientem postawiliśmy sobie za cel stworzenie serwisu dla szerokiego grona odbiorców, dostosowanego do ich indywidualnych potrzeb i wymagań. Serwis został zbudowany w oparciu o nasze kilkuletnie doświadczenie we współpracy
z najlepszymi instytucjami finansowymi takimi jak Ministerstwo Finansów, GTFI, ING Nationale Nederlanden, czy Bank Millenium. Zrealizowane dotychczas dla tej branży projekty, ich wysoka funkcjonalność i skuteczność stanowią dowód naszego profesjonalizmu i umiejętności dostarczania klientowi optymalnych rozwiązań.” – powiedział Sebastian Nejfeld senior account manager, koordynator projektu STFI.
W serwisie prezentowane są między innymi fundusze działające w Polsce (119), aktywa i wyniki Towarzystw, raporty, opracowania oraz akty prawne. Z uwagi na edukacyjno – informacyjny charakter witryny dużo uwagi poświęcono informacjom o tym, czym są fundusze, jaki jest ich podział oraz jak wygląda rynek funduszy inwestycyjnych w kraju i za granicą. Zawarte w dziale „oferta funduszy” informacje podzielono odpowiednio na klientów indywidualnych, instytucjonalnych, a także informacje dotyczące pracowniczych programów emerytalnych. W serwisie dostępny jest również słownik, który ułatwia korzystanie z zasobów strony tym, którzy nie mają jeszcze pełnej wiedzy o funduszach. Nie zabrakło również działu często zadawanych pytań i możliwości zapytań on-line kierowanych do wybitnych ekspertów w tej dziedzinie. Odrębną grupą docelową są członkowie Stowarzyszenia i to właśnie dla nich powstało zamknięte forum dyskusyjne, którego celem będą dyskusje między innymi na temat nowych aktów prawnych.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.